جهان اسلام با تقویت جبهه مقاومت بحران سوریه و فلسطین را پایان خواهد داد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به مسجد الاقصی باعث یادآوری مسئله فلسطین شده و همه دولت‌های منطقه بدانند که باید برای حل بحران سوریه تا حد توان تلاش کرده و با تقویت جبهه مقاومت مسئله فلسطین را نیز پایان دهند.

احمد بخشایشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحولات و منازعات اخیر در خاورمیانه گفت: بحران سوریه باعث درگیری قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شده و هرکدام با اتخاذ مواضع خود به دنبال حل این مسئله بوده اما کشورهایی مانند قطر و عربستان با پشتیبانی غرب، از تروریست‌ها در سوریه حمایت کرده و حل مسالمت آمیز بحران در این کشور را با مشکل روبرو کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران، تصریح کرد: اقدامات اخیر این رژیم غاصب در منطقه و به ویژه تهدید ایران و تعیین خط قرمز برای برنامه هسته‌ای این کشور، از نگرانی تضعیف موقعیتش در منطقه نشأت گرفته و برای تحت فشار قرار دادن آمریکا برای همسویی با مواضع خود است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به مسجد الاقصی باعث یادآوری مسئله فلسطین شده و همه دولت‌های منطقه بدانند که باید برای حل بحران سوریه تا حد توان تلاش کرده و با تقویت جبهه مقاومت مسئله فلسطین را نیز پایان دهند.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.