جوابیه شرکت مترو iبه خبرآنلاین: مسیرمترو فرودگاه و ایستگاه ها از پیش تعیین شده است

این خبر امروز سهشنبه ۹ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

یکی از خوانندگان خبر آنلاین با نام رضا نوشته بود:«سلام، مسیر مترو فرودگاه امام و شهر پرند منشعب از خط یک مترو، توسط متروی تهران در حال ساخت است. این خط مترو ۴ ایستگاه خواهد داشت که iبه ترتیب عبارتند از: شهر آفتاب، واوان، فرودگاه امام و شهر پرند. اما دریغ از یک ایستگاه برای شهر پرجمعیت رباط کریم قابل توجه اینجاست که این شهر تقریبا بین ۲ ایستگاه آخر یعنی فرودگاه و شهر تازه پرند واقع است و شهر پرند نیز از توابع شهرستان رباط کریم است. مسیر پیش بینی شده iبه شکلی است که مسیر مترو تقریبا شهر رباط کریم را دور زده و iبه سمت پرند می رود. هر روزه هزاران نفر برای کار ، تحصیل و …. مجبورند با تاکسی ۲۵۰۰ تومانی و یا اتوبوس های کندرو و بی کیفیت(زمان میانگین: ۹۰ دقیقه!) خود را iبه تهران برسانند.متاسفانه مسئولین شهر هم تلاشی برای ایجاد ایستگاه در شهر ندارند.»
باتشکر
جوابیه شرکت ساخت مترو تهران iبه خواننده خبرآنلاین iبه این شرح است:
مسیر متروی فرودگاه امام(ره) از ایستگاه شاهد تا شهرجدید پرند و بطول ۵/۵۲ کیلومتر در حال ساخت است ودر حال حاضر ایستگاههای مورد اشاره ، مطابق با مطالعات و طراحی های انجام شده و مصوبات پیشی در نظر گرفته شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی ایستگاه فرودگاه بین المللی امام (ره) در مقابل ترمینال شماره یک فرودگاه مستقر گردیده است که مسیر مترو از آن پس بسمت غرب تا شهر تازه پرند ادامه دارد.
شایان ذکر است که مطالعات طراحی و عملیات اجرایی قطعه آخر مسیر بطول تقریبی ۲۰ کیلومتر(حد فاصل فرودگاه تا شهر تازه پرند) توسط شرکت مادر تخصصی شهرهای تازه و مدیریت شهر تازه پرند آغاز شده و ادامه یافته است که بزودی جهت ادامه ساخت و تکمیل و تجهیز آن iبه متروی تهران تحویل خواهد گردید ودرموعد مقرر توسط شرکت مترو ساخته شده و iبهره برداری خواهد رسید.

اگر چه که با این پاسخ مشکل خواننده خبر آنلاین حل نمی شود اما iبه هر حال پاسخ این است که برنامه ریزی برای ساخت این خط مترو پیش ار این انجام شده است و تعیین ایستگاه هم شده است و برای حل این موضوع ما مشکل شما را با نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهیم نمود و پاسخ را اعلام می کنیم .

۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.