جواب رد رینا به آبی‌-اناری‌ها

۰۱م اسفند ،

raina-360.jpg

سنگربان لیورپول شایعه پیوستنش به بارسلونا را کذب محض دانست اما ابراز امیدواری کرد که گرت بیل هر چه زوتر به رئال‌مادرید برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از اعلام جدایی ویکتور والدس از جمع آبی‌-اناری‌ها در پایان فصل جاری از چند دروازه‌بان به عنوان جایگزینان او سخن به میان آمد که یکی از آنها پپه رینا، سنگربان اسپانیایی لیورپول است.

رینا که سابقه بازی با پیراهن بارسا را در کارنامه دارد، اعلام کرد، نمی‌خواهد به لیگ اسپانیا برگردد. این سنگربان اسپانیایی در سخنانی که روزنامه‌ “مارکا” منتشر کرد، گفت: اصلا نمی‌خواهم به فوتبال اسپانیا برگردم. در اندیشه ترک لیورپول نیستم. پیوستنم به بارسلونا شایعه‌ای بیش نیست و برآمده از توهمات رسانه‌هاست. با لیورپول قرارداد دارم و نمی‌خواهم این تیم را ترک کنم.

خبر پیوستن گرت بیل، هافبک تاتنهام به رئال‌مادرید در یکی، دو سال اخیر همواره به گوش رسیده است. رینا ابراز امیدواری کرد که این هافبک ولزی هر چه زودتر تاتنهام را ترک کند: دوست دارم بیل به رئال‌مادرید برود؛ چرا که در بازی‌های رودررو واقعا اذیتم می‌کند. امیدوارم این انتقال به زودی صورت گیرد. من که از دستش عذاب می‌کشم.

سنگربان قرمزپوشان آنفیلد در پایان سخنان خود دربارهٔ احتمال جدایی لوئیس سوآرس از این تیم گفت: سوآرس بازیکن بزرگی است و هیچ کس در اینجا با او اختلافی ندارد. احساس می‌کنم که او در لیورپول می‌ماند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.