جواد نکونام، مهدی رحمتی و مجتبی جباری

جریان کاپیتانی در تیم استقلال، به معضلی بزرگ تبدیل شده مربیان تیم استقلال با شرایط خاصی رهبر تیم خود را تعیین کردند که امیر قلعه نوعی در خصوص سه کاپیتان اصلی تیم خود، تصمیم نهایی را اتخاذ کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در تیم استقلال حضور دارد امیر قلعه نوعی، در خصوص شرایط این تیم و رهبر استقلال با اوضاع متفاوتی روبرو شده است.

این مربی پس از حضور جواد نکونام درتیم استقلال وی را به عنوان کاپیتان تیمش معرفی کرد تا با حضور این هافبک شرایط برای دیگر اعضای این تیم متفاوت پیش برود.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال به این اتفاق رضایت ندارند اما این در حالی است که امیر قلعه نوعی علاوه بر کاپیتان اولی جواد نکونام ، دو بازیکن دیگر را نیز به عنوان کاپیتان دوم و سوم معرفی کرده است.

گفتنی است ، جواد نکونام کاپیتا اول است مهدی رحمتی،دروازه بان آبی ها کاپیتان دوم تیم است و اگر نکونام در ترکیب نباشد استقلال وی را به عنوان رهبر می شناسد.

نفر سوم نیز قرار است از میان پژمان منتظری و مجتبی جباری انتخاب شود.

البته اعلام شده است که مجتبی جباری به پژمان منتظری اولویت دارد زیرا هافبک آبی ها فصل گذشته کاپیتان اول تیم بوده و قلعه نوعی وی را کاپیتان سوم تیم می داند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.