جواد نکونام در راه کویت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

باشگاه الغرافه مذاکره با جواد نکونام و ارائه هرگونه پیشنهاد به او را رد کرد. همزمان روزنامه‌ “الجریده” کویت از احتمال امضای قرارداد چهار ماهه کاپیتان تیم ملی با تیم الکویت نوشت.

باشگاه استقلال در جلسه‌ای که با جواد نکونام، هافبک ملی‌پوش خود داشت به نتیجه‌ای نرسید و قرار بر این شد که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از آبی‌های پایتخت جدا شود.

یکی از تیم‌هایی که به عنوان مقصد بعدی نکونام از آن نام برده شد الغرافه قطر بود که هدایت آن را زیکوی برزیلی بر عهده دارد.

باشگاه الغرافه قطر مذاکره با نکونام را رد کرد. مدیر باشگاه الغرافه در گفت‌وگویی کوتاه که با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسنا داشت درباره این سوال که آیا باشگاه الغرافه به نکونام پیشنهاد داده است، گفت:‌ نه. ما مذاکره‌ای با نکونام نداشته‌ و پیشنهادی را هم به او نداده‌ایم.

ادعای حضور نکونام در الغرافه از سوی مسئولان باشگاه استقلال مطرح شده و ظاهرا کاپیتان تیم ملی امروز تهران را به مقصد کویت برای مذاکره نهایی با باشگاه الکویت کویت ترک می‌کند و پس از توافق نهایی برای این تیم بازی می‌کند.

روزنامه‌ “الجریده” کویت به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه “الکویت” نوشت که به احتمال زیاد جواد نکونام در فصل جابه‌جایی زمستانی به باشگاه کویت می‌پیوندد. این روزنامه‌ نوشت: یک منبع آگاه به باشگاه “الکویت” خبر داد که نکونام امروز (دوشنبه) برای قرارداد با باشگاه “الکویت” وارد کویت می‌شود. باشگاه الکویت در ابتدای فصل جاری هم به نکونام پیشنهاد یک میلیون دلاری داده بود اما این هافبک استقلالی ترجیح داد که در تهران بماند؛ چرا که نمی خواست جایگاه خودش را در تیم ملی از دست بدهد.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.