جوکار:جامائیکایی باتمارض کلاسش راعوض کرده‌بود

عبدالرضا جوکار پس از کسب مدال نقره رشته پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک، اظهار کرد: خوشحالم که دست خالی برنگشتم، با توجه به شرایطی که داشتم، رکوردهای بدی نزدم و در پایان مدال نقره را به دست آوردم.

وی افزود: از اینکه دست خالی برنگشتم و مدال نقره را به دست آوردم، بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

جوکار با اشاره به ورزشکار جامائیکایی که به مدال طلای این رشته دست یافت، گفت: این ورزشکار جامائیکایی تمارض کرده بود و در یک کلاس دیگر قرار گرفته بود که این کار او بی‌تاثیر در کسب مدال طلا نبود. من اگر رکوردهای خودم را در پارالمپیک تکرار می‌کردم، قطعا به مدال طلا دست می‌یافتم. رکورد پارالمپیک با ۲۲ متر و ۸ سانتی‌متر هنوز در دست خودم است.

ورزشکار نقره‌ای ایران در پارالمپیک در ادامه گفت: برای پنجمین‌بار است که در بازی‌های پارالمپیک شرکت می‌کنم. پارالمپیک میدان بزرگی است و من خوشحالم که در هر پنج دوره‌ای که در این بازی‌ها به میدان رفتم، موفق به کسب مدال شده‌ام. با این حال از مربیان و مردم عذرخواهی می‌کنم که در این دوره طلا به دست نیاوردم.

جوکار درباره احتمال خداحافظی از دوومیدانی گفت: باید با مربیانم در این باره مشورت کنم و ببینم امکان اینکه از دوومیدانی خداحافظی کنم وجود دارد یا نه؟ هرچند خودم دوست دارم در کنار خانواده‌ام باشم.

وی در پایان گفت: مدالم را به شهدای هسته‌ای تقدیم می‌کنم که مظلومانه شهید شدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.