جیگر، کلاه قرمزی را ترک نکرده است

جام جم آنلاین: این شایعه که همزمان با اکران فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی پخش شد به‌دلیل محبوب بودن شخصیت جیگر واکنش‌های زیادی را برانگیخت. اما با تکذیب مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو خیال طرفداران جیگر بابت حضور مجدد این شخصیت در سری جدید این مجموعه راحت شد. این شایعات در حالی خبر «بدآموزی داشتن جیگر» را به روابط عمومی شبکه دو سیما منتسب کردند که این مرکز هیچ‌گونه خبری در این ارتباط منتشر نکرده بود.

علی زارعان در گفت‌و‌گو با فارس درباره انتشار خبر حذف و ممنوع التصویر عروسک جیگر گفت: من با آقایان طهماسب و جبلی، مدیر شبکه نمایش، مدیر شبکه جام‌جم و… صحبت کرده و از آنها درباره حذف این شخصیت عروسکی سوال کردم که همگی متفق القول این مطلب را تکذیب و عنوان کردند که در این باره هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده‌اند.

وی ادامه داد: شخصیت جیگر یک شخصیت محبوب است که در کنار کلاه قرمزی، پسرعمه‌زا، آقای همساده، بچه ننه، پسرخاله و… قرار دارد و هیچ‌کدام از این عروسک‌ها از مجموعه کلاه قرمزی حذف نشده‌اند.

زارعان درباره بیان برخی مطالب راجع به بدآموزی عروسک جیگر تصریح کرد: به هیچ عنوان این عروسک بدآموزی ندارد و خوشبختانه از نوروز که جیگر به جمع عروسک‌های مجموعه کلاه قرمزی پیوست، با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و حتی ضرغامی به طور مستقل از سازندگان این برنامه تشکر کرد. همچنین دارابی نیز در جلسه‌ای دیگر به خاطر خلق شخصیت‌های عروسکی پرطرفدار از خالق آنها تشکر کرد و حدود دو هفته پیش نیز بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو از سازندگان کلاه قرمزی تجلیل کرد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو درباره ساخت مجموعه کلاه قرمزی ویژه نوروز ۹۲ نیز گفت: صحبت‌های مقدماتی انجام شده و قرار است کلاه قرمزی به همراه سایر عروسک‌های این برنامه در نوروز ۹۲ ویژه برنامه‌ای را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حذف عروسک جیگر در برنامه نوروزی ۹۲ وجود دارد، پاسخ داد: خیر. فکر نمی‌کنم که این عروسک حذف شود. مگر این‌که طهماسب به تصمیم تازه‌ای در این باره برسد که احتمال آن خیلی کم است و قرار بر حذف هیچ‌کدام از عروسک‌ها نیست.

گفتنی است، روز گذشته ممنوع‌التصویری این عروسک محبوب کودکان تبدیل به مهم‌ترین خبر برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر بی.‌بی.‌سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو و… شده بود و این شبکه‌ها برای ممنوع‌التصویر شدن این عروسک تحلیل‌های بسیاری آوردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.