جیمز باند سیاه پوست می‌شود/ آیا ادریس آلبا مامور ۰۰۷ بعدی است؟

به گزارش سینمانگار، به نقل از توتال فیلم، با وجود این که “دنیل کِرگ” بازیگر نقش «باند» در سری فیلم های «۰۰۷: جیمز باند» در این نقش جا افتاده و چند قسمت از این فیلم را بازی کرده است، اما همیشه شایعاتی برای تعویض او و جایگزینی بازیگری دیگر برای این نقش وجود داشته است.

یکی از آن بازیگرانی که احتمال حضورش در این نقش می رود، “ادریس آلبا” است که خیلی ها باور دارند زمانی طول خواهد کشید که مردم به چهره یک سیاه پوست در نقش “جیمز باند” عادت کنند.

حال “نائومی هریس” یکی از بازیگران فیلم «جیمز باند: ریزش آسمانی» در این باره صحبت کرده است و اعلام کرده است که “آلبا” به تازگی با “باربارا بروچلی” تهیه کننده «جیمز باند» ملاقاتی داشته و در این باره مذاکره کرده اند.

“هریس” می گوید: “من فکر این که چنین مذاکره ای بین این دو وجود داشته  را نمی کردم تا این که من با “آلبا” سر یک پروژه بودیم و او گفت که با “بروچلی” ملاقات داشته و فکر می کند امکان این موضوع که ما یک «باند» سیاه پوست داشته باشیم، وجود دارد”.

“هریس” افزود: “اگر چنین اتفاقی بیفتد من به نفع “آلبا” رای خواهم داد، زیرا با وی کار کردم و او فوق العاده است.

حال باید دید که آیا طرفداران سری فیلم های «جیمز باند» شاهد حضور یک سیاه پوست در این فیلم خواهند بود یا نه؟ و آیا جیمز باند سیاه پوست مورد قبول طرفداران واقع می شود؟

به گزارش سینمانگار، «ریزش آسمانی» به کارگردانی “سم مندس” و بازی “دنیل کِرگ”، “جودی دنچ”، “خاویر باردم”، “نائومی هریس” و… روز جمعه در سراسر بریتانیا به اکران درآمد.

همچنین تهیه کنندگان فیلمهای «جیمزباند» به “جان لوگان” نویسنده فیلمنامه فیلم «هوگو» ماموریت داده اند تا فیلمنامه ۲ قسمت آینده فیلم های «جیمزباند» را بنویسد.
 

سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.