جیمز کمرون سه دنباله بر ˝ آواتار˝ می سازد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

جیمز کمرون اعلام کرد کار نگارش سه دنباله بر فیلم ˝آواتار˝ به طور همزمان پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، جیمز کمرون خالق فیلم ” آواتار” اعلام کرد مرحله نگارش فیلمنامه سه قسمت دنباله این فیلم تا شش هفته دیگر به طور همزمان به پایان می رسد.

او در این باره گفت: بزرگ ترین فشاری که هم اکنون روی خود احساس می کنم به پایان رساندن فیلمنامه این فیلم است تا بتوانم پروژه ای که دوست دارم را به مرحله ای قابل قبول برسانم.

قسمت های دوم ، سوم و چهارم فیلم ” آواتار” به طور همزمان فیلمبرداری خواهند شد و این پروژه هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.کمرون در این باره می گوید: ما الان مشغول طراحی موجودات نا شناخته تازه ، شخصیت پردازی و طراحی صحنه هایی هستیم که قرار است در این سه قسمت حضور داشته باشند.

نخستین قسمت فیلم علمی تخیلی ” آواتار” در سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمد و پرفروش ترین فیلم سال و همچنینی تاریخ سینما شد.قرار است قسمت دوم این مجموعه سینمایی اواخر سال ۲۰۱۶ روی پرده برود.در حال حاضر جاش فریدمن ،ریک جافا ، آماندا سیلورمن و شین سالرنو به عنوان همکار کمرون را در نگارش فیلمنامه یاری می کنند.

کمرون همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر شایعات حضور آرنولد شوارتزنگر در قسمت های بعدی گفت : در فیلمنامه شخصیتی که به آرنولد شوارتزنگر بخورد نمی بینم.در نتیجه پاسخ من این است: احتمالا او در این فیلم ها حضور نخواهد داشت.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.