حادثه انفجار کرج امنیتی نبود

معاون امنیتی ساسی استانداری البرز با بیان اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر از حادثه انفجار کرج منتظر به هوش آمدن فرد مجروح شده هستیم گفت: این حادثه به هیچ وجه، سیاسی و امنیتی نبود و وقوع آن بر اثر دستکاری شی مشکوک به گلوله خمپاره، رخ داده است.

ناصر رجبی در گفتگو باممتازنیوز، در تشریح آخرین اطلاعات از حادثه انفجار دیروز کرج اظهار داشت: حوالی ساعت یک بعد از ظهر در منطقه شاهین ویلا غربی کرج انفجاری رخ داد که در پی آن دو جوان کشته و یک نفر مجروح شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها مشخص شده است که قبل از زمان انفجار سه نفر جوان دوره‌گرد مشغول جمع‌آوری ضایعات شهر در حوالی محل انفجار بودند که در اثر دستکاری ضایعه‌ای که گمان می‌رود گلوله خمپاره فرسوده که متعلق به سالیان گذشته بوده منجر به انفجار شد.

وی با بیان اینکه فرد مجروح شده در بیمارستان شهید مدنی البرز بستری و در حالت بیهوشی به سر می‌برد، افزود: با به هوش آمدن فرد مجروح شده تحقیقات تکمیلی توسط کارشناسان پلیس ناجا انجام خواهد شد.

رجبی همچنین تصریح کرد: قطعاتی از آن شی منفجر شده به آزمایشگاه برده شده تا دلایل بروز آن حادثه مشخص شود ولی در حال حاضر اظهار نظر قطعی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این حادثه به هیچ وجه، سیاسی و امنیتی نبود و وقوع آن بر اثر دستکاری شی مشکوک به گلوله خمپاره، رخ داده است.

وی درباره شی مشکوک به گلوله خمپاره نیز گفت:‌ ممکن است این اشخاص دوره گرد  این شی را از بیابان پیدا کرده باشند و یا اینکه شخصی آنرا به عنوان یادگار دوران دفاع مقدس در نزد خود همراه داشته و بعد از مدتی دور انداخته است و افراد مذکور ان را پیدا کرده باشند.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد:‌ابعاد اصلی موضوع در دست بررسی است و با به هوش آمدن فرد مجروح شده اطلاعات تکمیلی را اعلام خواهیم کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.