حادثه دلخراش در محور اهواز-اصفهان + اسامی کشته شدگان

۱۱اردیبهشت،

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به سانحه تصادف و آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور اهواز – اصفهان گفت: طی این اتفاق ۱۴ تن کشته و چهار تن دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با ایسنا، ‌در خصوص جزئیات این سانحه رانندگی با تکذیب بعضی آمارهای ارائه شده در این خصوص گفت: اتوبوس VIP اسکانیا صبح امروز از اهواز به اصفهان حرکت کرده بود که ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در کیلومتر ۴۰ محور اهواز – هفتکل در لاین مخالف با یک دستگاه کامیون باری تصادف می‌کند و در پی آن اتوبوس آتش گرفته و این آتش به کامیون نیز سرایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس VIP‌ مذکور گنجایش ۲۷ سرنشین را داشته است، آمار مبنی بر حضور ۴۰ سرنشین در اتوبوس مذکور را رد کرد و افزود: براساس صورت وضعیت شرکت مسافربری مربوطه، اتوبوس یاد شده در زمان حرکت ۱۱ مسافر داشته که در پی این اتفاق ۱۱ نفر از سرنشینان اتوبوس و دو نفر از سرنشینان کامیون در صحنه کشته و پنج نفر از سرنشینان دیگر اتوبوس -که به نظر می‌رسد در مسیر سوار شده‌ بودند-، مجروح شده و به بیمارستان اعزام شدند که یکی از این اشخاص در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد اتوبوس مذکور تعدادی مسافر نیز در بین راه سوار کرده است، گفت: بر اساس آمارهای قطعی اعلام شده در این اتفاق ۱۴ نفر کشته و چهار تن در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز سبب اصلی این اتفاق مشخص نیست، گفت:‌ بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اتوبوس مذکور پس از تصادف با کامیون به سبب نامعلومی آتش گرفته که این آتش به کامیون نیز سرایت کرده است.

وی گفت: تمامی اجساد شناسایی شدند و بررسی پلیس برای مشخص شدن سبب این اتفاق همچنان ادامه دارد.

مهماندار همچنین از تعطیلی شرکت مسافربری «رویال سفر اهواز» خبر داد و گفت: تا زمان رسیدگی به پرونده این اتفاق و بررسی تخلف احتمالی با هماهنگی سازمان راهداری ، شرکت مسافربری مذکور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. 

اسامی ۱۰تن از کشته شدگان سانحه محور اهواز – هفتکل

مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره ۱۴ اهواز، اسامی بعضی از مسافران اتوبوس اتفاق دیده محور اهواز – هفتکل را اعلام کرد.

از طریق ثبت نام در تعاونی شماره ۱۴ اسامی هشت مسافر به نام ” آقایان فتحی، بازیار، ستایشی، جعفری” و “خانم‌ها عددی و منجزی” به ثبت رسیده است. همچنین علاوه بر این هشت نفر سه مسافر در درب خروجی ترمینال سوار این اتوبوس شدند که اسامی آن‌ها به همین سبب مشخص نیست.

مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره ۱۴ اهواز، یادآور شد: راننده این اتوبوس رسول حسینی دهکردی و راننده دوم مسعود رحیمی بوده است.

وی ساعت حرکت این اتوبوس از ترمینال سه راه تپه به مقصد اصفهان را ۹:۴۵ دقیقه اعلام کرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.