حاشیه‌ دیدار پرسپولیس و سایپا

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که حاشیه‌های قبل از این دیدار را در زیر می‌خوانید.

به گزارش فارس،۱۵۰پرسنل نیروی انتظامی قبل از شروع بازی با لباس‌های مشکلی‌رنگ و به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به حرکات نمایشی دفاع شخصی و رزمی و مانور روی موانع در کنار زمین پرداختند. این رزمایش با نام توانمندی‌های فردی و گروهی یگان ویژه پاسداران برگزار شد.

حدود ۲۰۰۰هوادار تا این لحظه در ورزشگاه آزادی حضور دارند. هنگامی که بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن به داخل زمین آمدند و ژوزه هم همراهشان بود هواداران این تیم به تشویق شدید کریمی پرداختند. پس از این تشویق‌ها اطرافیان پرسپولیس سعی کردند ژوزه را از حضور در کنار زمین منصرف کنند اما او در کنار زمین ایستاد و فقط به تماشاگران نگاه کرد.

ابراهیم صادقی پس از حضور در زمین به سمت بازیکنان پرسپولیس آمد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

کریم انصاری‌فرد نیز به دیدار بازیکنان سایپا رفت و با آنها احوالپرسی کرد. وی سپس روی نیمکت سایپا نشست و با برخی از همبازیان سابقش در آن تیم به گفت‌وگو پرداخت.

نمایش نیروی انتظامی در کنار زمین باعث شده بود حواس بازیکنان پرسپولیس به این حرکات باشد. همین موضوع باعث شد کادر فنی بازیکنان را به گوشه‌ای دیگر از زمین ببرد و تمرینات را انجام دهد.

هواداران پرسپولیس با شعارهایی کریم انصاری‌فرد را آقای گل لیگ ایران دانستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.