حاشیه حضور پرسپولیس در شیراز

۹ م دیماه ،

 کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار فردا مقابل فجر عازم شیراز شده و در هتل هما مستقر شدند. اما قرمزپوشان در این هتل دچار دردسرهای مختلفی شدند.

در شرایطی که بازیکنان با دستور کادر فنی بعد از شام باید استراحت کنند اما حدود ۲۰۰ هوادار عاشق پرسپولیس در لابی هتل هما جمع شدند و قصد داشتند بعد از صرف شام قرمزپوشان با آنها عکس یادگاری بگیرند اما بازیکنان به دلیل اینکه خسته بودند سریعاً به اتاق‌های خود پس از صرف شام رفتند اما هواداران پرسپولیس در لابی هتل دست‌بردار نبودند و با شعارهایی مبنی بر اینکه تا وقتی که عکس نگیریم هتل را ترک نخواهیم کرد در لابی هتل ماندند.

شیرینی سرپرست پرسپولیس دقایقی در بین هواداران حاضر شد و به آنها گفت: با توجه به اینکه پرواز پرسپولیس تأخیر داشته، تیم ما باید زودتر استراحت کند که باز هم هواداران اعتراض‌های خود را نشان دادند.

بالاخره پس از ۱۵ دقیقه کش و قوس شیرینی سرپرست پرسپولیس به دیدار بازیکنان رفت و از چند نفر از آنها خواست تا برای عکس گرفتن به لابی هتل بیایند تا هواداران نیز با کمک نیروی انتظامی هتل را ترک کنند که پس از دقایقی این اتفاق افتاد و همه چیز ختم به خیر شد.

این در شرایطی بود که مسئولان هتل هما مجبور شدند تا از نیروی انتظامی برای حفظ نظم و انضباط کمک بگیرند.

در ادامه غلامرضا رضایی، محمد نوری و دو نفر دیگر از بازیکنان پرسپولیس به نمایندگی از سایر بازیکنان به لابی هتل رفتند و با هواداران عکس یادگاری گرفتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.