حاشیه دیدار پرسپولیس – آلومینیوم

پیش از آغاز مسابقه تمام کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس به سمت نیمکت آلومینیوم هرمزگان رفتند و به اکبر میثاقیان سرمربی حریف خوشامد گفتند اما مانوئل ژوزه این کار را نکرد و حاضر نشد به سمت میثاقیان برود. او روز گذشته و در نشست خبری هم حاضر نشد با سرمربی آلومینیوم هرمزگان دست بدهد. میثاقیان در یک بازی پیش از فصل پرسپولیس را برده بود و به سرمربی پرسپولیس گفته بود به پرتغال برگردد. این جمله باعث دلخوری ژوزه شد.

* شهاب گردان، حسین ماهینی، محسن بنگر و رضا نورمحمدی پیش از مسابقه به سمت میثاقیان رفتند و امجد شکوه مقام هم به سمت یحیی‌گل‌محمدی رفت و با او خوش و بش کرد.

* پیش از آغاز بازی تمام بازیکنان آلومینیوم چه ذخیره و چه بازیکنان اصلی حلقه اتحاد تشکیل دادند و سرمربی تیم برای آنها چند لحظه‌ای صحبت کرد.

* رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارد. این دومین حضور رویانیان در ورزشگاه آزادی است. او یک بار هم در دیدار با استقلال به ورزشگاه آمده بود.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق صبا اولین بار به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است.

* ۲۰ هوادار که ظاهرا نمی‌دانستند بازی بدون تماشاگر است پشت در غربی ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند. پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی و به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار امروز در ورزشگاه خالی از آلومینیوم پذیرایی می‌کند.

* کی‌روش،‌ حمید استیلی و افشین پیروانی تماشاگران ویژه این مسابقه بدون تماشاگر هستند.

بازی دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده و تا مسابقه تا دقیقه ۲۲ بدون گل در جریان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.