حاشیه‌ای از حضور تراکتورسواران‌در اصفهان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 

حضور تیم تراکتورسازی تبریز در اصفهان و اردوی تبریزی‌ها در شهر اصفهان با حاشیه‌های بسیاری همراه بوده که از آن جمله می‌توان به عکس یادگاری هواداران فوتبال با علی کریمی و سئوالات مختلف آنها از فرشید طالبی اشاره کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فردا شب در در دیداری حساس از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

تراکتورسازی پس از شکست تیم فوتبال ذوب آهن از اصفهان خارج نشد و در اصفهان ماند تا با ادامه تمرینات خود در این شهر برای دیدار با سپاهان آماده شود.

حاشیه‌های تمرینات روزانه تراکتور سازی تبریزدر شهر اصفهان

تراکتورسازی تمرینات بسیار شادابی را در اصفهان برگزار کرد و فردا شب با آمادگی قابل توجهی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

تیم تبریزی تاکنون دو جلسه تمرینی را در ورزشگاه ملت اصفهان که در مالکیت باشگاه ذوب آهن است برگزار و یک جلسه تمرینی را نیز در ورزشگاه آرارات اصفهان برپا کرده است.

 در بین بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز علی کریمی و فرشید طالبی بیش از سایر بازیکنان مورد توجه فوتبال دوستان اصفهانی می باشند. علی کریمی هر شب در هتل کوثر اصفهان و در لحظات پس از صرف شام با علاقه مندانش که به محل هتل آمده اند عکس یادگاری می گیرند و فرشید طالبی هم به سپاهانی ها دلایل جدایی اش از سپاهان را توضیح می دهد.

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای مصاف با سپاهان هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد و تنها مهدی کریمیان است که در این دیدار غایب خواهد بود.

تراکتورسازان امروز یک جلسه تمرینی دیگر در اصفهان برگزار خواهند کرد و آماده مصاف با تیم فوتبال سپاهان خواهند شد.

 در بین بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی حضور فرشید طالبی و جواد کاظمیان که سابقه بازی در سپاهان را دارند برای هواداران این تیم جالب توجه خواهد بود.

 گفته می گردد هواداران سپاهان قصد دارد با نصب بنر در ورزشگاه فولادشهر همراهی خود را با مهدی کریمیان بازیکن محبوب خود و مصدوم تراکتورسازی نیز اعلام کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.