حاشیه‌های حضور روحانی در مشهد

۲۲خردادماه،

هواداران حسن روحانی با اهدای ماکتی از جنس کلید و همراه با دسته گل با دولت روحانی بیعت کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، هواداران حسن روحانی عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد با اهدای ماکتی کلیدی که بر روی آن دسته گل بنفش وجود داشت، با دولت تدبیر و امید این کاندیدای ریاست جمهوری بیعت کردند.

در این مراسم هواداران روحانی با پوشش‌های بسیار نامناسب و حرکات موزون و به دور از شئونات اسلامی از این کاندیدای ریاست جمهوری استقبال کردند.

مواد محترقه قبل از آغاز سخنرانی روحانی در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد فضا را تنش زا کرد که این مساله بعد از پایان مراسم در تجمع هواداران وی در خارج از ورزشگاه نیز ادامه داشت.

قبل از سخنرانی روحانی هواداران خارج از ورزشگاه با شعارهای هنجارشکنانه فضا را تاحدودی متشنج کرده تا جایی که عده‌ای که از حامیان خود روحانی بودند نیز به اعتراض پرداختند.

بعضی از خبرنگارانی که در خارج از ورزشگاه حضور داشتند و موفق نشدند خود را به داخل ورزشگاه برسانند به سبب ازدحام جمعیت مصدوم شدند.

هم اکنون نیز جمعیت انبوهی در مقابل ستادهای روحانی در مشهد حضور دارند و با سرودن شعر یار دبستانی من و با دستبند و شال بنفش و دسته‌گل‌های بنفش به همراه در دست داشتن عکس‌های روحانی، خاتمی و هاشمی به جشن و پایکوبی مشغول می باشند و ترافیک بسیار سنگینی در سطح شهر مشهد ملاحظه می‌شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زهرا:

    چرا خبرهایتان دقیقه و ساعت ندارد؟ اینکه چه ساعت و دقیقه ای این خبر منتشر شده است. لطفاً

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.