حاشیه جشن آغاز سال تحصیلی در واحد علوم تحقیقات/ آخرین وضعیت بدهی میلیاردی

به گزارش دریچه خبر به نقل از مهر، خسرو دانشجو امروز در حاشیه جشن آغاز سال تحصیلی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت بدهی میلیاردی این واحد دانشگاهی، گفت: به علت حساسیت‌هایی که وجود دارد رقم دقیق بدهی واحد علوم تحقیقات را اعلام نمی‌کنم و اگر حرف از بدهی چند صد میلیارد تومانی این واحد نزدم و تنها به رقم چندین ده میلیارد تومانی اشاره شد مراعات کردم.

وی گفت: در ابتدای آغاز به کار ما در واحد علوم تحقیقات با مشکلات فراوانی از جمله قراردادهای وسیعی با پیمانکاران و طرح برخی دعاوی در محاکم قضائی مواجه شدیم.

دانشجو در ادامه افزود: با تلاشی شبانه روزی توانستیم بعد از مدت‌ها تکلیف عمده این بدهی‌ها را روشن کنیم و حتی طلبکاران هم در این زمینه با ما کنار آمدند و تکلیف پرداخت این بدهی حداکثر تا یک سال آینده مشخص می‌شود.

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در ادامه به ذکر مثالی از ساخت و سازهای بی‌رویه در واحد علوم تحقیقات اشاره کرد و گفت: در بدو ورود ما در جوار یک سالن آمفی تئاتر ۶۰۰ نفره کلنگ یک سالن آمفی تئاتر هزار نفره دیگر نیز خورده بود و پیش پرداخت آن نیز داده شده بود که لزومی نداشت این چنین قراردادی با حجمی میلیاردی بسته شود. بنابراین این پروژه را متوقف کردیم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت واحدهای بدون مجوز علوم و تحقیقات گفت: در حال حاضر هیچ رشته و محلی در علوم تحقیقات وجود ندارد که مجوز نداشته باشد و مجوز موقت تمام واحدهای علوم تحقیقات تا دو سال گرفته شده است.


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.