حاشیه نگاری بر همکاری مشترک داروغه زاده و کمال تبریزی

ابراهیم داورغه‌زاده که طبق برخی خبرهای سازمان سینمایی همچنان دبیر جشنواره فجر است، برای ساخت فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی مجوز گرفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، «با هم بریم بهشت» نام فیلمی است که اخیرا در جلسه شورای پروانه ساخت مجوز آن صادر شده و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر چند دوره اخیر جشنواره فیلم فجر تهیه‌کننده آن است.

کمال تبریزی سال گذشته فیلم «دست‌انداز» را به تهیه‌کنندگی محمد آفریده ساخت که خبری درباره زمان اکران آن نیست، اما براساس خبر روابط عمومی سازمان سینمایی او به دنبال ساخت فیلم جدیدی با نام «با هم بریم بهشت» به نویسندگی علی فرقانی است. این فیلم، اگر قرار باشد تا چند ماه آینده تولید شود و به جشنواره فجر – در صورت برگزاری – برسد، دبیری داروغه‌زاده را احتمالا منتفی می‌کند.

اما ان طور که گفته می شود این فیلم در مرحله نگارش فیلم نامه است و هنوز زمان دقیق تولید مشخص نیست.

البته تاکنون خبر یا حکم رسمی برای دبیری ابراهیم داروغه‌زاده در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر صادر نشده اما در جلسه‌ای با حضور دبیران جشنواره‌های سازمان سینمایی از او به عنوان دبیر جشنواره ملی فجر یاد شده است.

در آخرین جلسه شورای پروانه ساخت سینمایی بجز این فیلم، برای «یقه سفیدها» به نویسندگی فرزاد گودرزی و کارگردانی و تهیه کنندگی شهرام مسلخی نیز مجوز ساخت صادر شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.