حاشیه هایی از مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حالی بعد از یک ماه فعالیت به کار خود پایان داد که هیچ یک از مسوولان صاحب نام در آن حضور نداشتند.

– در ابتدای این مراسم ‘حامد شاکرنژاد’ قاری برجسته بین المللی قرآن به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و در ادامه پیام تصویری آیت الله جوادی آملی مفسر بزرگ قرآن در خصوص ره توشه انسان ها به عنوان مسافران ابدی برای آخرت و قدردانی از زحمات دست اندرکاران و مسوولان برگزاری نمایشگاه بیستم قرآن پخش شد.

– از دیگر نکات جالب توجه این مراسم نمایش پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود که مجری برنامه با بوسیدن این پرچم به حادثه تلخ زلزله آذربایجان شرقی اشاره نمود و برای درگذشتگان طلب مغفرت و برای بازماندگان طلب صبر کرد.

– در این مراسم همچنین گزارشی از آماده سازی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و گزارشی از فعالیت های یک ماهه این دوره از نمایشگاه برای حاضران به تصویر کشیده شد.

– مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت مستقیم از شبکه قرآن و معارف اسلامی و شبکه سراسری رادیو قرآن پخش شد.

– از آنجا که برخی از میهمانان خارجی شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه قصد عزیمت به کشور خود را داشتند از طولانی شدن این مراسم ابراز نارضایتی کردند.

– بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از ۲۵ تیر ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده بود بعد از یک ماه فعالیت ، سه شنبه شب به پایان رسید.

فراهنگ ۱۸۸۳**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۷۰۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.