حاشیه های مراسم اختتامیه دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره بعد از برگزاری چندین کارگاه تخصصی و نشست ادبی در شهر ارومیه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

**علاوه بر شرکت کنندگان جوان،اساتید و پیشکسوتانی از عرصه شعر و ادب چون ‘مجتبی رحماندوست’،’امیرحسین فردی’،’سید نورالدین مافی’ و جمعی از داوران درمراسم اختتامیه حضور داشتند.ضمن اینکه مقامات و مسوولانی از استانداری،شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی شهر ارومیه نیز دراین مراسم حاضر بودند.

**برخلاف روند معمولی مراسم اختتامیه،این جشنواره مراسم پایانی را با معرفی تقدیرشدگان و برترین ها در بخش های شعر کلاسیک، نیمایی، داستان کوتاه انقلاب و داستان کودک و نوجوان آغاز کرد. سخنرانی داوران و دبیرجشنواره بخش بعدی این مراسم را تشکیل می داد.

**پیش از معرفی هر کدام از برگزیدگان و تقدیری ها،قطعه کوتاه و عنوان اثر ارسالی آنها از طریق فیلم کوتاهی پخش و بعد نام برگزیده اعلام می شد.

**فیلم کوتاهی از روند برگزاری دهمین دوره این جشنواره ادبی ،داوری آثار و سخنان کوتاهی از آنها پخش شد.

**در پایان مراسم اهدای جوایز،کتاب نهمین دوره این رویداد ادبی و همچنین کتابی شامل برگزیدگان دهمین دوره جشنواره درمیان شرکت کنندگان توزیع شد.

**پس از پایان این مراسم،برگزیدگان،هیات داوران و سایر شرکت کنندگان در این رقابت بازدیدی از یکی از مناطق تفریحی شهر ارومیه داشتند.

دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره ۲۶ و ۲۷ تیرماه جاری در شهر ارومیه برگزار شد.

فراهنگ**۹۱۷۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۹۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.