حاشیه های مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال / بلاتر میل باستانی را بلند کرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال نوشت:

سپ بلاتر به همراه دیگر مسئولین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در آکادمی ملی فوتبال حضور یافتند تا شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال باشند.
سپ بلاتر، ادوار کیل مدیر فدراسیون‌های فیفا به همراه مدیر پروژه گل، شیخ سلمان، علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، هادی آیت‌اللهی،علیزاده و مهدی تاج،کارلوس کروش و مدیران اسپانسر تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال حضور داشته و از نزدیک شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال می باشند.
گفتنی است، کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال، کادر فنی تیم ملی زیر ۱۴ سال، حسین عبدی، مهدی مهدوی‌کیا، مربیان همایش علم و فوتبال و چند تن از خانواده‌های فوتبالی نیز در این مراسم حضور دارند.
۳۱ مدرسه فوتبال استان‌های مختلف در مراسم حضور دارند که به ترتیب حروف الفبا به همراه گروه موزیک ارتش رژه رفتند. کارلوس کروش هنگامی که نوجوانان از جلوی او عبور می‌کردند دست تکان می‌داد و ابراز احساسات می‌کردند.
به هنگام عبور نوجوانان از مقابل بلاتر، کفاشیان به رئیس فیفا توضیحاتی ارائه می‌کرد.
اجرای حرکات باستانی از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال بود.
هنگامی که اشخاصی برای انجام حرکات زورخانه‌ای قصد داشتند به وسط زمین بروند شخصی که قصد داشت میل‌های زورخانه‌ای را بلند کند به سمت بلاتر رفت و از او رخصت گرفت.
پس از اینکه این اشخاص حرکات نمایشی خود را انجام دادند رو به سمت بلاتر کردند و گفتند برای اینکه سنگینی این وزنه‌ها را متوجه شود وزنه‌ها را بلند و امتحان کند.
رئیس فدراسیون جهانی نیز به درخواست آنها پاسخ مثبت داد و هنگامی که میل‌ها را به سمت او بردند با دو دست آنها را بلند کرد.
گروه موسیقی دستان گویا که مخصوص ناشنوایان است با لباس‌های محلی در آکادمی ملی فوتبال حاضر شدند و اجراهایی را انجام دادند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.