حبس ابد برای ۳ متهم اختلاس از بیمه ایران

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت سه نفر از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران به حبس ابد خبر داد.

حجت‌الاسلام والسملمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران اعلام کرد: دادگاه بدوی بخشی از پرونده بیمه به اتمام رسید و احکام صادر شد.

 در این پرونده برای تعدادی از متهمان کیفرخواست صادر شده و به دادگاه ارسال شده بود. نسبت به مواردی که اتهامات‌شان کامل بود، حکم صادر شد و نسبت به مواردی که نواقصی داشت، به دادسرا ارجاع شد.

وی با بیان اینکه این پرونده متهمینی دارد که پرونده آنها در دادسرا مفتوح است، گفت: محکومیت‌ها از حبس ابد تا ۲۵، ۲۳ و ۱۵ سال به پایین و جزای نقدی از ۱۰۱ میلیارد ریال به پایین، رد مال از ۶۶ میلیارد ریال به پایین و انفصال از خدمات برای بعضی‌ها دایم و برای بعضی‌ها موقت است.

محسنی‌اژه‌ای درخصوص احکام متهمان ردیف اول، دوم و سوم گفت: یک نفر به حبس ابد به یک جرم، پنج سال به جرم دیگری و دو سال حبس نیز به جرم دیگری محکوم شد، همچنین این فرد به جریمه نقدی به بیش از ۱۰۱ میلیارد ریال و رد مال به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شده است.

وی افزود: نفر بعدی به حبس ابد، انفصال دائم از خدمات دولتی و جزای نقدی به بیش از ۶۴ میلیارد ریال و همچنین رد مال محکوم شد.

نفر دیگر نیز به حبس ابد انفصال دائم از خدمات دولتی و بیش از ۶۶ میلیارد ریال جزای نقدی و بیش از ۳۵ میلیارد ریال رد مال محکوم شده است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.