حجازیان: اولین اردوی پینگ پنگ بازان از ۱۸ آذر ماه آغاز می شود

۲۹ آبان ،

حجازیان گفت: برای موفقیت و برافراشتن پرچم ایران در میادین جهانی توسط تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان تمام تلاش خود را بکار می گیرم و امیدوارم پاسخ اعتماد علیمرادی را با کسب مقام و مدال های رنگارنگ دهم.

علیرضا حجازیان رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی پینگ پنگ برای حضور پرقدرت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان آماده می شود از اینرو مسئولان انجمن به منظور انتخاب اشخاص برتر و حرفه ای تر در ۱۶ آذر ماه مسابقات انتخابی برگزار می کند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی کشور به مدت ۲روز از ۱۶ الی ۱۷ آذر با حضور علاقمندان و ورزشکاران این حوزه در کمپ فدراسیون ناشنوایان برگزار شود ودر نهایت ۱۳ پینگ پنگ باز برای حضور در اردو به تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان تصریح کرد: البته پیش از برگزاری مسابقات انتخابی کشور پس از تاسوعا و عاشورای حسینی در سه شنبه ۷آذر ماه سال جاری جهت هماهنگی با علیمرادی سرپرست به همراه سایر مسئولان فعال در فدراسیون ناشنوا، پیوند اعضای و بیماران خاص جلسه ای برگزار می کنیم و در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری مناسب مسابقات و برپایی اردوهای تیم ملی بحث و تبادل نظر می کنیم.

حجازیان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی، اولین اردوی تیم ملی پینگ پنگ بازان از ۱۸ لغایت ۲۲ آذر ماه به مدت ۵ روز برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه جودوکاران ناشنوا در هرماه به مدت یک هفته در اردو به سر می برندو تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می دهند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.