حجت‌الاسلام علوی: به وزرا گوشزد شده قبل از انتصابات، استعلامات را انجام دهند/وعده وزیر علوم برای اصلاح انتصابات

اردیبهشت ۱۴۰۳

جعفری جلسه امروز کمیسیون آموزش با وزیر اطلاعات را تشریح کرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر اطلاعات در جلسه عصر امروز با اعضای این کمیسیون بیان داشتند به وزرا گوشزد شده قبل از انتصابات، استعلامات را انجام دهند.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور” حجت‌الاسلام سید محمود علوی” وزیر اطلاعات برگزار شد که در این جلسه مواردی از جمله بحث انتصابات در وزارت علوم، بحث دانشجویان موسوم به دانشجویان ستاره‌دار و بعضی موارد که باید در دانشگاه‌ها پیگیری شود تا آن آرامش موردنظر محیط علمی دچار خدشه نشود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: همچنین مسئله وظیفه وزارت اطلاعات در خصوص حفظ امنیت نظام از جمله محیط‌های دانشگاهی که حضرت امام(ره) نیز فرموده‌اند؛ مبدا تحولات جامعه است بحث‌هایی مطرح شد که وی پاسخ دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات به بحث استعلامات وزارت علوم اشاره کرد و گفت: وزیر اطلاعات اظهار داشتند به وزرا گوش زد شده که قبل از انتصابات استعلامات را انجام دهند که در این باره وزرات علوم چهار نوع عملکرد داشته، در خصوص بعضی انتصابات استعلام کرده، در خصوص بعضی انتصابات استعلام نکرده،  یا در پی  انجام استعلامات به جواب آن عمل کرده و یا به استعلامات عمل نکرده که قرار شده در جلسه روز سه‌شنبه که با حضور فرجی‌دانا، وزیر علوم برگزار خواهد شد توضیحات تکمیلی از وی خواسته شود.

جعفری تصریح کرد: ضمن آنکه در جلسه قبل کمیسیون با وزیر علوم، وی بیان داشتند که اگر منابع رسمی استعلامات را جواب دهند بر اساس جواب استعلامات اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.