حجت‌الاسلام پورمحمدی هتک حرمت نسبت به صحابه پیامبر(ص) در سوریه را محکوم کرد

۱۶اردیبهشت،

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور بیانیه‌ای، هتک حرمت نسبت به صحابه پیامبر (ص) در سوریه را محکوم کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور بیانیه‌ای، هتک حرمت نسبت به صحابه پیامبر (ص) در سوریه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن رحیم

هتک حرمت حجربن عدی، صحابی جلیل‌القدر نبی مکرم اسلام(ص) و یار با وفای حضرت علی(ع) و تخریب آرامگاه و نبش قبر آن بزرگوار، پرده‌ای دیگر از ددمنشی کوردلان وهابی و گروه‌های تکفیری را برملا کرد.

به دنبال جنگ‌افروزی دشمنان اسلام در سوریه و کشتار مردم بی‌گناه این کشور توسط تروریست‌های مزدور در چند سال اخیر، اهانت به اماکن مقدسه اسلامی و شیعی، تاکتیک و طرح شوم دیگری است که با حمایت بعضی دول دست‌نشانده غرب در منطقه، در حال اجراست؛ اقدام وحشیانه‌ای که هدفی جز، تفرقه‌افکنی میان جوامع اسلامی و فروکاستن وحدت و همگرایی مسلمین به دشمنی و نیز منحرف ساختن موج بیداری اسلامی در منطقه دنبال نمی‌کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این عمل ضد اسلامی و ضد انسانی، از همه علما، نخبگان حوزوی و دانشگاهی کشورهای اسلامی استدعا دارم، با روشنگری و تبیین ماهیت این کردار زشت برای آحاد مسلمین و با کنار گذاشتن اختلاف‌های فکری و عقیدتی، مانع تحقق اهداف شوم این گروه‌های منحرف شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.