حجم‌ ترافیک اینترنت آیفون ۵ از گلکسی اس ۳ پیشی گرفت

کاربران دستگاه‌های اپلی، به استفاده از اینترنت با دستگاه خود بیشتر از سایرین شهره هستند. حالا بر اساس آمار چیتیکا (Chitika)، شرکت فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی، همین ویژگی باعث شده که حجم‌ ترافیک اینترنت کاربران آیفون ۵ از کاربران گلکسی اس ۳ پیشی بگیرد.

از عرضه آیفون ۵، تنها چند هفته می‌گذرد، با این حال گویا کاربران آن حجم داده بیشتری نسبت به کاربران گلکسی اس ۳، استفاده نموده‌اند.

شبکه تبلیغات آنلاین چیتیکا، روز گذشته (جمعه) نتیجه تحقیقات خود در زمینه حجم داده‌های مصرفی کاربران آیفون ۵ و گلکسی اس ۳ را ارائه کرد.

چیتیکا اعلام کرده است که میلیون‌ها دستگاه تبلیغات اینترنتی را دنبال می‌کنند که بخشی از آنها دو دستگاه گلکسی اس ۳ یا آیفون هستند و میان این دو دستگاه، ۵۶٪ از حجم اطلاعات مبادله شده از آیفون ۵ و ۴۴٪ آن از گلکسی اس ۳ سرچشمه گرفته‌اند.

چیتیکا در این باره می‌نویسد:

تنها ۱۸ روز پس از عرضه عمومی‌ آیفون ۵، این دستگاه موفق شد در حجم داده‌های اینترنتی از رقیب خود پیشی بگیرد. آمار فروش فوق‌العاده در کنار پشتیبانی از شبکه پرسرعت ۴G که کاربران را به مصرف داده‌های بیشتر تشویق می‌کند، عوامل اصلی این رشد شگفت‌انگیز در آیفون جدید هستند.

نبرد سنگین سامسونگ و اپل حالا به پرچمدار دو شرکت نیز کشیده شده است.

اپل مدعی است که آیفون ۵، به واسطه صفحه نمایش رتینا ۴ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و طراحی اصیل، بهترین تلفن‌ همراه موجود در بازار است.

در مقابل سامسونگ، با اشاره به صفحه نمایش بزرگ‌تر ۴.۸ اینچی، پشتیبانی از NFC و لیستی از سایر امکانات به مقابله با اپل می‌پردازد.

پس از عرضه آیفون ۵، سامسونگ بدون اتلاف وقت، مبادرت به راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی علیه آیفون ۵ و مشکلات آن نمود. علاوه بر این سامسونگ، در تبلیغات خود، طرفداران اپل را که برای خرید آیفون ۵ در صف‌های طولانی منتظر هستند به سخره گرفت.

گویا تلاش‌های سامسونگ به نتیجه رسیده است و اوایل ماه میلادی جاری، تحلیلگران بازار تلفن‌های همراه اعلام کرده‌اند که فروش گلکسی اس ۳، رشد کرده است. در زمان عرضه آیفون ۵، فروش کهکشانی سوم، با ۱۵٪ رشد همراه بود که این میزان تا پایان سپتامبر به ۹٪ کاهش یافت.

اطلاعات و تحلیل‌های چیتیکا، بر اساس فعالیت‌های کاربران در تبلیغات آنلاین، بین سوم تا نهم اکتبر (دوازدهم تا هجدهم مهر) جمع‌آوری شده است. با وجود همه اطلاعات منتشر شده، چیتیکا درباره حجم داده‌ها و دستگاه‌های دیگر نسبت به آیفون ۵ و گلکسی اس ۳، سخنی به میان نیاورده است.

نظر شما در این باره چیست؟


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.