حجم آب سدهای تهران به حدود ۹۰۰ میلیون مترمکعب رسید

حجم آب خروجی از مخازن سدهای تهران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به دو میلیارد و ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته ۴۵۰ میلیون مترمکعب بیشتر است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجم آب موجود در مخازن سدهای تهران هم اکنون ۸۹۱ میلیون مترمکعب ثبت شده است در حالی که این میزان در زمان مشابه پارسال ۶۹۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

حجم آب ورودی به مخازن سدهای تهران نیز از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته ۶۳۱ میلیون مترمکعب بیشتر است.

بر اساس این گزارش، حجم آب خروجی از مخازن سدهای تهران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به دو میلیارد و ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته ۴۵۰ میلیون مترمکعب بیشتر است.

به گزارش شرکت مدیریت منابع آب ایران، در زمان کنونی ۹۰ درصد از حجم مخزن دو سد لتیان و امیرکبیر در استان تهران از آب پر شده است.

حجم آب موجود در مخزن دو سد لتیان و امیرکبیر هم اکنون به ترتیب ۸۱ و ۱۸۴ میلیون مترمکعب گزارش شده است.

همچنین در زمان کنونی ۷۲ درصد حجم مخزن سد طالقان، ۶۰ درصد از حجم مخزن سد ماملو و ۱۸ درصد از حجم مخزن سد لار از آب پر شده است.

بر اساس این گزارش، حجم کنونی آب موجود در مخزن این سه سد به ترتیب ۳۰۲، ۱۴۹ و ۱۷۵ میلیون مترمکعب است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.