حدادی: فضای انتخاباتی پرشوری پیش رو است/ مسئولان درگیر حواشی رقابت‌ها نشوند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: گفتمان های مختلفی وارد عرصه انتخابات شده اند اما نیروهای انقلاب و وفادار نظام باید انسجام و وحدت خود را حفظ کرده و با انگیزه الهی گام بردارند.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: این روزها کاندیداها با شعارهای مختلفی درحال ورود به عرصه انتخابات هستند و مردم در حال رصد کاندیداها و شیوه هایی هستند که هرکدام در ادامه پیش خواهند گرفت.

وی افزود: مردم در طول ۴۰ سال گذشته حضور پرشوری در انتخابات داشته و در این دوره نیز قطعا با دنبال کردن فضای رقابتی در پای صندوق رای حضور یافته و انتخاب صحیحی خواهند داشت.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در ادامه اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که مسئولان باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند و به حاشیه های زیادی که بعضا در فضای رقابت های انتخاباتی شکل می گیرد توجه نداشته باشند. وظیفه مسئولان رسیدگی به امورات مردم است.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با بیان اینکه بحث معیشت مردم و شیوع بیماری کرونا دو مقوله ای است که امروز دغدغه جدی مردم است و در انتخابات نیز تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا بر معیشت اقشار مختلفی از جامعه اثرگذاشته و منجر به آسیب پذیری بخشی از مشاغل شده است. توجه به این مسئله و اهتمام جدی برای کنترل این بیماری امری ضروری است. نگاه مسئولان در این مدت باید به بطن جامعه باشد و به حواشی نپردازند.

وی تاکید کرد: هنوز فضای جدی انتخاباتی در کشور ایجاد نشده است اما در هفته های آتی شاهد شکل گیری فضای پرشور انتخاباتی خواهیم بود. افرادی که وارد این عرصه شده و در ادامه نیز خواهند آمد باید به معنای واقعی در کنار مردم بوده و در عمل در کنار مردم باشند و نه در شعار. نگاه کاندیداها در رقابت های انتخاباتی باید دنبال کردن مشکلات مردم و حل این مشکلات باشد. رقابت های انتخاباتی باید صادقانه و عدالت محور باشد.

حدادی افزود: امروز مطالبه مردم مبارزه جدی با تبعیض است. کاندیداها باید پای حرفی که در رقابت های انتخاباتی می زنند در عمل بایستند. باید محور رقابت ها امید آفرین باشد چراکه هرکجا که انگیزه الهی باشد هیچ بن بستی وجود نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون گفتمان های مختلفی وارد صحنه انتخابات شدند؛ گفتمان هایی با محورهای عدالت، پیشرفت، مذاکره و سایر موارد. جریان های مختلف اصلاح طلب و اصولگرا نیز پا به عرصه گذاشته اند. اما نکته ای که حائز اهمیت این است که نیروهای انقلاب و وفادار نظام باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنند.

حدادی در پایان افزود: حضرت امام (ره) در وصیت نامه خود فرمودند که دو چیز انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که در پیشرفت و استمرار آن نیز مولفه کلیدی است و آن نیز انگیزه الهی و وحدت کلمه است. باید کاندیداها و جریان های سیاسی نیز به این دو مولفه در رقابت های انتخاباتی توجه داشته باشند، در نهایت مردم با رای خود حرف آخر را خواهند زد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.