حداد عادل: به نفع ولایتی کنار نرفته ام

۰۹ام بهمن ،

غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در واکنش به انتشار یافتن خبرهای مبنی بر اینکه غلامعلی حدادعادل در یک جلسه انتخاباتی اعلام کرده است حاضر است در آینده نزدیک به نفع علی اکبر ولایتی عضو دیگر ائتلاف ۲+۱ کناره گیری کند، اظهار داشت: چنین توافقی صحت ندارد.

وی افزود: ائتلاف ما همچنان در وضع قبلی قرار دارد و چنین توافقی به هیچ وجه صورت نگرفته و همچنان هر سه نفر ما در این ائتلاف حضور داریم.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان تاکید کرد: تاکنون هیچ تصمیم خاصی در خصوص انتخاب کسی گرفته نشده و هر تصمیمی موکول به آینده است.

حداد عادل در پاسخ به اینکه اعلام متعلق بودن ۶۰ درصد آرای مردم به اعضای ائتلاف سه نفره با واکنش تعداد بسیاری از فعالان سیاسی مواجه شده است، گفت: بنده رای ۶۰ درصدی ائتلاف سه گانه را بر اساس نظر سنجی ها اعلام کردم.

پیشتر غلامعلی حداد عادل در جمع حقوقدانان بسیجی گفته بود وقتی در نظر سنجی ها مشخص شد که ۶۰ درصد آراء متعلق به این ۳ نفر است، تصمیم گرفتیم ائتلاف کنیم و در نهایت ۲ نفرمان تصمیم بگیریم برای خدا کاندیدای ریاست جمهوری نشویم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: به سبب اینکه سخنانم در خصوص رای ۶۰ درصدی ائتلاف سه گانه، اثر داشت عده ای واکنش نشان دادند در حالیکه بنده این نظر سنجی ها را از خودم نگفتم بلکه بر اساس چندین نظر سنجی بوده که تاکنون صورت گرفته است.
۱۷۱۷
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.