حدود ۵۰ کشور دنیا با کمیته امداد امام (ره) ارتباط دارند

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، ‘حامد عظیمی’ افزود: دستاوردها و تجربیات کمیته امداد در عرصه بین الملل، تجربه ای است که بیش از سه دهه فعالیت این نهاد حاصل و بسیار مورد توجه مجامع و سازمان های بین المللی و خیریه ای واقع شده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه حضور کمیته امداد در عرصه بین المللی زمینه ساز معرفی خدمات این نهاد است، یادآور شد: بخشی از خدمات کمیته امداد در خارج از کشور، در ارتباط با جذب کمک های خیرین و هموطنان در خارج از کشور است.

عظیمی ادامه داد: هدف ما ساماندهی این کمک ها و شناسایی و ارتباط با این هموطنان است تا فضایی فراهم شود که آنان ارتباط خود را با سرزمین شان برقرار کنند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد از طریق شرکت در اجلاس های بین المللی تلاش کرده است تا ایده ها و تجربیات موفقی را که در این سازمان ها حاصل شده، در اختیار سایر مجموعه ها قرار دهد.

مدیر کل توسعه ارتباطات با ایرانیان و مجامع بین المللی کمیته امداد اضافه کرد: همچنین جمع آوری و ارسال کمک های هموطنان در داخل کشور برای نیازمندان در خارج از کشور از دیگر اقدامات این نهاد است.

عظیمی گفت: مبادله تفاهم نامه های همکاری در عرصه بین المللی از فعالیت هایی است که در کمیته امداد امام (ره) هدف گذاری می شود و اولویت ارتباط و همکاری با کشورهای اسلامی و سازمان هایی است که در کشورهای اسلامی هستند.

اجتمام ** ۱۷۸۸ **۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۲۱۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.