حذف آزمون جامع دانش آموختگان کاردانی پودمانی

حذف آزمون جامع دانش آموختگان کاردانی پودمانی

جام جم آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از حذف آزمون جامع دانش آموختگان دوره‌های کاردانی پودمانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، برزویی افزود: دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی فناوری پهبادها نیز با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاد دانشگاهی از بهمنیا مهردر این دانشگاه اجرایی می‌شود.

وی با بیان این که هدف این دانشگاه آموزش مهارت‌ها برای اشتغال و کارآفرینی در کشور است گفت: از هفته آینده طراحی آیین نامه نظام آموزشی دوره‌های دکتری این دانشگاه را آغاز خواهیم کرد.

برزویی با اشاره به تشکیل کمیته آموزش مهارتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تصویب قوانین مورد نیاز برای قرار گرفتن آموزش‌های مهارتی برای ارتقای شغلی در مشاغل تخصصی و همچنین تصویب قوانین حمایتی از بنگاه‌های اقتصادی برای استقرار نظام آموزشی علمی کابردی را در این کـمیته پی گیری می‌کنیم.

وی با بیان این که شمار مؤسسات علمی و کاربردی در دستگاه‌های اجرایی کشور به۱۰ مؤسسه افزایش یافته است افزود: مؤسسات علمی و کاربردی قوه قضاییه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌جهاد دانشگاهی، بهزیستی و تعاون برای نخستین بار شکل گرفته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.