حذف خاموشی ها از افتخارهای وزارت نیرو است

۰۶م آذر ،

وزیر نیرو گفت :حساسیت های بین المللی بر وزارت نیرو زیاد شده است اما با برنامه ریزی مدون توانسته ایم موفقیت های زیادی را در کارنامه خود ثبت کنیم که حذف خاموشی ها یکی از این موفقیت هاست

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،مجید نامجو گفت: با همت و تلاش صنعتگران برق، در چند سال اخیر کمترین خاموشی برنامه ریزی شده نداشته ایم و این بر اساس تلاش شبانه روزی و اهداف از پیش تعیین شده از سوی وزارت نیرو بوده است.

وزیر نیرو تاکید کرد: وزارت نیرو در چند سال قبل هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی ها نداشته است و این به عنوان افتخاری برای این وزارتخانه محسوب می شود.

نامجو با بیان اینکه در چند سال قبل شرایط بسیار سخت بوده است، ادامه داد: حساسیت های بین المللی بر وزارت نیرو زیاد شده است اما با برنامه ریزی مدون توانسته ایم موفقیت های زیادی را در کارنامه خود ثبت کنیم و همیشه برنامه ریزی های خود را بر اساس بدترین شرایط تدوین کرده ایم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: با توجه به حساسیت های موجود،  همکاران از همین حالا باید تدابیر لازم را برای پایداری و تامین برق کشور در سال آینده فراهم آورند./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.