حذف دوپیمانکار کم کار از پایگاه اینترنتی تهرانسر/۳۰ درصد خانوارها اجاره‌نشین می باشند

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به حذف دو پیمانکار کم کار در پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر، گفت: ۱۵ ماه پس از انعقاد قرارداد واحدها تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش ممتاز ؛ فریبرز واحدی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت پیمانکاران در مسکن ویژه تهرانسر، اظهار داشت: دو پیمانکار پایگاه اینترنتی تهرانسر که کم کاری داشتند و به تعهدات خود عمل نمی‌کردند از کار کنار گذاشته شدند و دو پیمانکار دیگر جایگزین آنها خواهند شد.

وی با بیان اینکه سه پیمانکار هم از قبل در پایگاه اینترنتی تهرانسر فعال بودند، بیان کرد: با افزایش دو پیمانکار تعداد سازندگان به ۵ شرکت می‌رسد که با این روند، ساخت و ساز مسکن ویژه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص زمان تحویل واحدهای مسکن ویژه، گفت: ۱۵ ماه پس از انعقاد قرارداد با متقاضیان، واحدها تحویل داده می‌شود که در نهایت سال ۹۴ زمان تحویل واحدها خواهد بود.

واحدی همچنین در خصوص تعداد اجاره نشین ها در تهران، با اشاره به اینکه در کل کشور ۳۰ درصد اجاره نشین داریم، گفت: تعداد اجاره نشین ها در تهران بالاتر از این رقم است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.