حذف شبکه‌های ایرانی مغایر ادعاهای غربی‌ها

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: عضو هیات رییسه مجلس گفت: حذف شبکه های ماهواره ای ایران از «یوتل ست» نشانه تاثیرگذاری و اهمیت این شبکه ها در انعکاس واقعیت ها بوده و این اقدام کشورهای اروپایی مغایر با ادعاهای آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات آنها است.

محمد دهقان امروز دوشنبه با حضور در غرفه جام جم در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین گفت: کشورهای اروپایی با حذف شبکه های تلویزیونی ایران از ماهواره «یوتل ست» نشان دادند که به ادعاهای خود پایبند نیستند.

وی افزود: از یک طرف این اقدام آنها نشان می دهد که آنها از روشنگری شبکه های ایرانی در انعکاس واقعیات به وحشت افتاده چرا که شبکه های ایران تاثیرگذار بوده و در اقدام حرفه ای و رسانه ای با اهمیت هستند اما از طرف دیگر این اقدام آنها نشان می هد که آزادی اطلاعات و بیان تا زمانی که به نفع آنها باشد، ارزش دارد.

نماینده چناران و طرقبه اقدام کشورهای اروپایی را غیر حرفه ای دانست و اظهارداشت: ما معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران نباید در قبال این اقدام اروپاییها منفعل باشد اما اینکه اقدام متقابل دولت ما تا چه اندازه متناسب با شان نظام ما است، نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

دهقان با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه مطبوعات تصریح کرد: نمایشگاه در فضای خوب و صمیمی در حال برگزاری است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.