حذف ناباورانه تیم ملی فوتسال از جام جهانی

۲۱ آبان ،

تیم ملی فوتسال ایران در عین ناباوری از جام جهانی فوتسال حذف شد.

به گزارش  (ایسنا)، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم نه چندان مطرح کلمبیا رفت و با نتیجه‌ی ۲ بر یک شکست خورد.

ملی‌پوشان فوتسال از همان ابتدا حملات‌شان را روی دروازه کلمبیا آغاز کردند و حریف حرفی برای گفتن نداشت. حملات متداوم شاگردان صانعی راهی از پیش نبرد و سبب شد که بازیکنان شوت از راه دور را در دستور کارشان قرار دهد اما دروازه‌بان کلمبیا توپ‌های ایران را مهار می‌کرد و در چند صحنه نیز تیر دروازه به کمک کلمبیا آمد. بازیکنان کلمبیا که به صورت حرفه‌ای دفاع را در دستور کارشان قرار دادند تک موقعیت‌ به دست آوردند اما بازیکن این تیم توپ را به خارج زد.

صانعی در نیمه اول از همه بازیکنانش استفاده کرد.

ملی‌پوشان در آغاز نیمه دوم نیز همانند نیمه اول از همان ابتدا حملات‌شان را روی دروازه کلمبیا آغاز کردند، اما دفاع همه جانبه حریف اجازه گلزنی را به شاگردان صانعی نداد. همچنین در یکی از صحنه‌ها محمد کشاورز شوت محکمی را روانه دروازه کلمبیا کرد اما این شوت از کنار دروازه به خارج رفت و با آغاز سریع دروازه‌بان این تیم بازیکن راس کلمبیا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در حالی که کشاورز نیز جا مانده بود، گل اول بازی توسط کلمبیا در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید.

همچنین پس از این گل مصطفی طیبی به سبب خطا روی دروازه‌بان کلمبیا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که بازیکنان ایران برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند بازیکن کلمبیا با نفوذ به خط دفاعی ایران از راه دور شوت زد و در عین ناباوری این توپ وارد دروازه ایران شد تا شاگردان صانعی با نتیجه ۲ بر صفر از کلمبیا عقب بیفتند.

بازیکنان تیم ملی به خودشان آمدند و در حالی که صانعی از سیستم ۵ نفره استفاده می‌کرد علی رهنما در دقیقه ۱۵ نیمه‌ی دوم با شوت از کنار زمین گل اول ایران را به ثمر رساند و نتیجه ۲ بر یک شد.

حملات ایران تا ثانیه‌های پایانی بازی ادامه یافت و در حالی که ایران از سیستم ۵ نفره نیز استفاده می‌کرد، نتوانست حریف کلمبیا شود.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.