حذف پیمانکاران بهانه‌گیر در مسکن مهر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/به فاصله یک هفته از اولتیماتوم وزیر راه‌وشهرسازی به پیمانکارانی که به دنبال کسب فرصت از تغییر دولت و اضافه‌کردن قیمت تمام‌شده مسکن‌مهر می باشند، برخورد با سازنده‌های بهانه‌گیر آغاز شد. مدیرعامل شهر جدید پردیس در این زمینه اعلام کرد: دو تن از پیمانکاران پروژه ۸۰ هزار واحدی مسکن مهر در فاز ۹ پردیس به سبب اینکه اعلام می‌کردند قیمت مسکن مهر و آورده متقاضیان باید افزایش یابد، هم‌اکنون در مرحله خلع ید می باشند.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مهدی هدایت دربارهٔ نتایج بازدید هفته قبل آخوندی از پردیس نیز به خبرگزاری‌فارس گفت: وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهر پردیس از کارهای زیربنایی و روبنایی و واحدهای مسکن مهر بازدید و بر سه مورد تاکید کرد: بحث اول تاکید بر برنامه‌ریزی اسکان متقاضیان مسکن‌مهر بود و چون در زمان کوتاهی قرار است متقاضیان ساکن شوند، مقرر شد تا با همکاری مشاوران، بحث اسکان متقاضیان بررسی شود. بحث دوم ارتقای کیفیت و اجرا و بحث سوم اهمیت دادن به سلیقه متقاضیان در مرحله نازک‌کاری بود.
مدیرعامل شهر جدید پردیس افزود: با مشاوران و پیمانکاران در حال بررسی هستیم تا بتوانیم براساس خواسته متقاضیان واحدهایی که به مرحله سفت‌کاری می‌رسند، رابطه مشخص و نظام‌مندی میان شرکت عمران، متقاضی و پیمانکاران ایجاد کنیم.
هدایت در ادامه گفت: از سال ۹۰ و پیش از آغاز پروژه ۸۰ هزار واحدی، کلنگ‌زنی پروژه سه هزار واحدی مسکن مهر ملکی در فاز ۳ شهر جدید پردیس با آورده نقدی حدود ۳۳ تا ۳۸ میلیون تومان آغاز شد و در مرحله اول و از هفته آینده کار واگذاری یک هزار واحد آن آغاز و به مرور در دو ماه آینده ۳ هزار واحد دیگر به طور کامل واگذار می‌شود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.