حراست فدراسیون فوتبال: رد صلاحیت‌ها به پرونده ویلموتس ربطی ندارد

رئیس حراست فدراسیون فوتبال با اشاره به اعلام نهایی اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد که موضوع و دلیل رد صلاحیت برخی اعضای هیات رئیسه کنونی ارتباطی با پرونده ویلموتس ندارد.

رضا نقی‌پور رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند قانونی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و اعلام اسامی تایید صلاحیت شده ها گفت: روند رسیدگی ها بر اساس قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام شده و در ادامه نیز فرآیندها بر همین روال دنبال خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رد صلاحیت برخی از اعضاء هیات رئیسه در ارتباط با پرونده ویلموس بوده است؟ اظهار کرد: خیر این مطالب صحت ندارد

نقی‌ پور تاکید کرد: این موضوع هیچ ارتباطی با پرونده ویلموس ندارد، چرا که صلاحیت برخی افراد که در این پرونده نام‌شان مطرح است توسط مرجع قانونی تایید شده و در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت.

به گزارش ممتازنیوز، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال روز یک شنبه ۱۲ بهمن از تایید صلاحیت ۸۱ نفر و همچنین رد صلاحیت ۱۰ نفر در انتخابات این فدراسیون خبر داد و تاکید کرد که “مرحله نخست بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال در یازدهم بهمن سال ۱۳۹۹به اتمام رسیده و صلاحیت ۸۱ نفر را اعلام و تعداد ۱۰ نفر به دلیل نداشتن فرم تاییدیه رد صلاحیت شده اند. هرچند هرگونه اعتراض از سوی افراد رد صلاحیت شده از طریق کمیته استیناف انتخابات قابل رسیدگی خواهد بود”.

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است ۱۰ اسفند برگزار شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.