حرفی که علی کریمی ۱۱ سال قبل زد: از آن بازیکنانی نیستم که در ۳۵ سالگی هم فکر خداحافظی به سرشان نمی‌زند – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ در مصاحبه‌ای در شماره ۹۵ هفته نامه تماشاگران (شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۰) از علی کریمی چاپ شد، این بازیکن حرف‌هایی زد که حالا خواندن آن جالب است. کریمی در بخشی از حرف‌هایش گفت که نمی‌خواهد به فوتبال بچسبد و مثل بازیکنانی باشد که در پیری هم قصد خداحافظی ندارند. بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید:

– تو امروز روی اوج هستی. فکر نمی کنی چند سال مجبور شوی از این کارها بکنی؟

کریمی: می توانید از دوستانم بپرسید. من عقیده ام این است حتی در ۲۸-۲۷ سالگی اگر دیدم به من طور دیگری نگاه می کنند، فوتبالم را می گذارم کنار. مثل آن دسته از بازیکنانی نیستم که ۳۵ سالشان است اما فکر خداحافظی در سرشان خطور نمی کند. اما من اگر ببینم سربار تیمی هستم که زورکی با من قرارداد می بندد، تحمل نمی کنم. یا می روم تیمی که قبولم داشته باشند یا از فوتبال خداحافظی می کنم.

– یک سری بازیکنان هستند که زندگی معمولی داشتند اما وقتی وارد فوتبال شدند، زندگی شان زیر و رو شد. به همین دلیل، نمی خواهند راحت از فوتبال جدا شوند. فکر نمی کنی تو هم روزی همین طوری شوی؟

کریمی: مگر یک بازیکن چقدر می تواند بازی کند؟ نهایتا ۱۰ سال مفید بازی می کند. بالاخره باید فوتبال را کنار بگذارد. هر چه زودتر دل بکنی بهتر است.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.