حرکت جالب رسانه اتحادیه طلا در واکنش به نوسان های لحطه ای قیمت دلار+ عکس

یک روز پس از اینکه محمود بهمنی، رییس کل بانک مرکزی از تک نرخی شدن قیمت ارز طی ده روز آینده خبر داد بار دیگر قیمت دلار در بازار آزاد به شکلی غیر قابل منتظره افزایش قیمت پیدا کرد.

این افزایش قیمت دلار در حالی صورت گرفت که هفته گذشته وزیر اقتصاد نیز درباره سیاست ها و تصمیمات اخیر در حوزه ارز  نکاتی را مطرح کرده بود اما قیمت دلار از روز یکشنبه افزایش پیدا کرد به طوریکه صبح روز گذشته حتی به فراتر از ۲۱۰۰ تومان نیز رفت. 

نکته جالب در رابطه با افزایش قیمت دلار طی روزهای گذشته با یک حرکت جالب از سوی  اتحادیه طلا، جواهر و صرافان تهران روبرو شده است. 

اتحادیه طلا، جواهر و صرافان تهران  که به طور دقیق قیمت دلار و سکه را طی ماه های گذشته از طریق سایت خود اعلام کرده است در واکنش به نوسان های قیمت دلار در مقابل قیمت دلار نوشته است به دلیل نوسان قیمت دلار به طور موقتی قیمت این ارز اعلام نخواهد شد: « با توجه به نوسانات شدید قیمت دلار و برای جلوگیری از هرگونه اشتباه به صورت موقت نرخ دلار نمایش داده نخواهد شد. »

با توجه به گفته های هفته گذشته وزیر اقتصاد درباره سیاست ها و تصمیمات اخیر در حوزه ارز و  همچنین خبر رییس کل بانک مرکزی پیرامون قیمت جدید دلار تک نرخی طی روز های آینده باید منتظر ماند و مشاهده کرد آیا بازار ارز از حرکت صعودی خود باز می ایستد یا خیر. 

 

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.