حریفان روی تیم ما حساب ویژه ای باز کرده اند/ شناختم از شاگردانم بالا رفته است

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان، عملکرد ملی پوشان را در مسابقات جنوب شرقی آسیا مثبت ارزیابی کرد.

پروانه شریف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقات والیبال جنوب شرقی آسیا توانستیم چهار بازی با تیم های قزاقستان، هند، ویتنام و استرالیا برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این دیدارها که برای ما جنبه تدارکاتی داشت توانست نقش قابل توجهی در عملکرد بازیکنان و شناخت ما از آنها داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان در ادامه گفت: عملکرد شاگردانم در مسابقات جنوب شرقی آسیا بسیار عالی بود انتظار ما از آنها بالاست، ولی ملی پوشان نسبت به آنچه در نظر داشتیم حرفه ای و آماده ظاهر شدند و توانستند در این تورنمنت نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.

شریف زاده تصریح کرد: نوع بازی ملی پوشان ایرانی در این مسابقات به گونه ای بود که حریفان روی ما حساب ویژه ای باز کرده بودند و دیگر جنبه زنگ تفریح نداشتیم فاصله فنی ما با آنها زیاد نبود .

وی افزود: ما توانستیم تیم ملی ویتنام را در این تورنمنت سه بر ۲ شکست دهیم، مقابل قزاقستان و هند در یک بازی پنج گیمه مغلوب شدیم، توانستیم در برابر استرالیا سه بر یک بازی را به پایان رسانیم، گرفتن یک ست از تیم ملی استرالیا که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود کار بسیار سختی بود و این امر حاکی از رشد والیبال بانوان ایران در رده سنی جوانان است.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان در خصوص تاثیر حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا بر عملکرد ملی پوشان گفت: ما در طول این دیدار شناخت کافی نسبت به بازیکنان ایرانی پیدا کردیم، زیرا در ایران به دلیل عدم انجام بازی تدارکاتی نتوانستیم آنها را در حد دلخواه شناسایی کنیم.

شریف زاده تصریح کرد: به پایان رساندن بسیاری از دیدارها در پنج ست حالی از آن است که ملی پوشان ایرانی عملکرد خوبی را در طول تمرینات داشته اند، خوشبختانه دریافت های دختران ایرانی مقابل حملات حریفان بسیار عالی و به موقع بود.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی بانوان قاره آسیا در رده سنی جوانان از روز دوشنبه آغاز می شود ما نخستین دیدار خود را باید مقابل تیم ملی تایلند میزبان این پیکارها انجام دهیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.