“حزب‌الله” اجازه تجاوز به خاک سوریه را نخواهد داد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تحولات سوریه و حمله احتمالی آمریکا به این کشور،‌گفت: سوریه هیچ‌گاه در برابر تجاوزات غرب سکوت نخواهد کرد،‌ همچنین ” حزب‌الله” نیز به عنوان نیروی مقاومت در منطقه اجازه تجاوز به خاک سوریه را نخواهد داد.

“احمد شوهانی” نماینده مردم ایلام،‌ شیروان،‌ چرداول، ایوان و مهران در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به تحولات سوریه و حمله احتمالی آمریکا به این کشور اظهار داشت: حمله احتمالی آمریکا به سوریه نه‌تنها پیامدهای خطرناکی برای این کشور به‌همراه دارد، بلکه خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی است.

وی در ادامه افزود: غرب و رژیم صهیونیستی از صحنه‌گردانان اصلی جنگ و نزاع در سوریه می باشند؛ آن‌ها با حمایت‌های مالی،‌ نظامی‌ و فکری به معارضین در تلاش برای از بین بردن ساختار سوریه می باشند که خوشبختانه با حمایت مردم این کشور از نظام‌شان این امر تاکنون محقق نشده است.

نماینده مردم ایلام با تاکید بر اینکه تبعات حمله نظامی غرب به سوریه سنگین خواهد بود‌، تصریح کرد: سوریه هیچ‌گاه در برابر تجاوزات غرب سکوت نخواهد کرد،‌ همچنین ” حزب‌الله” نیز به عنوان نیروی مقاومت در منطقه اجازه تجاوز به خاک سوریه را نخواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت سوریه از پایگاه اجتماعی مردمی برخوردار نبود،‌ تاکنون تبعات تجاوزات معارضین این کشور سبب سرنگونی نظام می‌شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.