حزب‌الله لبنان: هدف از اتهام زنی‌ها سرنگونی حزب‌الله از طریق رسانه‌ای و سیاسی است

۱۹ام بهمن ،

aljazire-4.jpg

حزب‌الله لبنان با تکذیب هرگونه دست داشتن در انفجار سال قبل در بلغارستان، این اتهام را با هدف سرنگونی حزب‌الله از طریق ابزارهای رسانه‌ای و سیاسی خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اتهام‌های بلغارستان در چارچوب تحریک علیه حزب‌الله لبنان صورت می‌گیرد و بعد از ناتوانی در برابر قدرت نظامی حزب‌الله، این اقدامات با هدف سرنگونی حزب‌الله از طریق ابزارهای رسانه‌ای و سیاسی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این اتهام‌ها راهی به پیش نخواهد برد؛ واقعیت‌ها را تغییر نخواهد داد و حزب‌الله لبنان را از موضع مقاومت و مردمی خود که از لبنان و آینده فرزندانمان حمایت می‌کند، باز نخواهد داشت.

نعیم قاسم با تاکید بر اینکه حزب‌الله لبنان تسلیم این اعمال فشارها نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ما اولویت‌های خود را تغییر نخواهیم داد، بلکه همچنان به مسیر خود در مبارزه با اسرائیل و طرح‌هایش ادامه می‌دهیم.

اتحادیه اروپا بعد از اعلام اتهام دست داشتن حزب‌الله لبنان در حمله بلغارستان گفته است که قرار دادن این حزب در فهرست سازمان‌های تروریستی را بررسی می‌کند.

دولت بلغارستان روز سه‌شنبه حزب‌الله لبنان را به دست داشتن در حمله به یک اتوبوس گردشگری متهم کرد و وزیر کشور بلغارستان اعلام کرد که دو تن از اعضای حزب‌الله لبنان در انفجار اتوبوسی در شهر بورگاس بلغارستان در ۱۸ ژوئیه دست داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.