حزب احرار مصر: سلیمان با امواج مغناطیسی قوی کشته شده است

رئیس حزب “احرار الثوره” (آزادگان انقلاب) مصر مرگ “عمر سلیمان”، مدیر سابق سرویس اطلاعات این کشور را تروری هدفمند خواند.
به گزارش  پایگاه خبری المحیط، “محمد فرید زکریا”، رئیس حزب “احرار الثوره” مصر در یک گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که “عمر سلیمان”، معاون حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر با امواج مغناطیسی قوی کشته شده است.

وی گفت که در این‌باره شکایتی را طرح خواهد کرد و امیدوار است، گروه‌های ملی گرای مصری از وی حمایت کنند، زیرا با طرح این شکایت بسیاری با وی به دشمنی برخواهند خواست و جانش به خطر خواهد افتاد.

محمد فرید زکریا سرویس اطلاعات آمریکا (سیا)، سرویس اطلاعات مصر و شورای عالی نظامی مصر را از جمله طرف‌هایی خواند که پس از طرح چنین شکایتی، علیه شاکیان موضع‌گیری خواهند کرد.

رئیس حزب “احرار الثوره” با بیان اینکه از سال ۱۹۹۱ با عمر سلیمان دوست بوده است، رئیس سابق سرویس اطلاعات مصر را صندوق اسراری دانست که به دلایلی نتوانست بسیاری از آنها را افشا کند.

وی می‌گوید: بر اساس اطلاعاتی که عمر سلیمان در اختیار داشته، از طرح رژیم صهیونیستی برای پاک‌سازی امنیتی و سیاسی منطقه خاورمیانه به وی خبر داده بود.

زکریا افزود: بر اساس این طرح روسای سرویس‌های اطلاعاتی منطقه و برخی از مسئولان از میان برداشته خواهند شد و چه بسا مرگ شاهزاده نایف، ولی‌عهد سابق عربستان نیز در این راستا صورت گرفته داشته باشد.

وی در ادامه به اطلاعاتی اشاره کرد که از یکی از دوستانش دریافت کرده و گفت:‌ یکی از دوستم که به سازمان سیا بسیار نزدیک است، به وی گفته است که سرویس اطلاعاتی آمریکا (سیا) بر اساس مجوزی که از کنگره این کشور گرفته است، می تواند به ترورهای سیاسی دست بزند.

زکریا توضیح داد: بر این اساس سازمان سیا می‌تواند و این اختیار را دارد که هر فردی را که تشخیص می‌دهد، برای امنیت ملی آمریکا خطرناک است، از پیش رو بردارد.

وی تاکید کرد که عمر سلیمان نیز با توجه به اطلاعات گسترده‌ای که از مصر و روابط تل‌آویو – قاهره در اختیار داشت یکی از این مهره‌های خطرناک بود که باید از پیش رو برداشته می‌شد.

رئیس حزب “احرار الثوره” افزود: عمر سلیمان به او گفته بود که احساس می‌کند، سازمان سیا در فکر از میان برداشتن اوست، در نتیجه یکی از حاکمان عرب را واسطه کرده است، پس از طرح این موضوع بود که عمر سلیمان به امارات رفت و از آنجا به آمریکا منتقل شد و در آنجا نیز به زندگیش خاتمه داده شد.

عمر سلیمان که به دلیل قساوت قلب و سنگدلی‌هایش در مصر به “مرد آهنین” معروف بود، در جنایات بسیاری علیه ملت مصر و فلسطینیان شرکت داشت که از جمله آنها باید به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اشاره کرد.

وی روابط بسیار نزدیکی با سران صهیونیست داشت و بسیاری از آنها از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی او به شمار می‌آیند.

خبر مرگ عمر سلیمان در حالی‌ روز ۱۹ جولای گذشته در یکی از بیمارستان‌های ایالت کلیولند آمریکا منتشر شد که در ظاهر بسیار سالم به نظر می‌رسید.

پس از آن اخباری منتشر شد، مبنی بر اینکه سلیمان از بیماری نادری رنج می‌برده که بر قلب و کلیه‌هایش تاثیر می‌گذاشته و به مرور زمان آنها را از کار می‌انداخته است.

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.