حساب‌های ایران خودرو دیزل iبه چه سبب مسدود شد؟

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

64.3.90.jpg

مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره اقدام اخیر سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر مسدود کردن حساب‌های بانکی این شرکت مطالبی را بیان کرد.

هاشم یکه‌زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ iبه اینکه تعزیرات سبب مسدود شدن حساب این شرکت را احتکار و گران‌فروشی اعلام کرده است؟ خاطرنشان کرد: پرونده در دست بررسی در تعزیرات مربوط iبه سال ۱۳۸۵ بوده و موضوع احتکار و گران‌فروشی در سال‌های اخیر iبه هیچ وجه مطرح نیست.

وی با بیان اینکه بعضی خریداران کشنده هوو در سال ۱۳۸۵ معتقدند که این خودرو گران‌تر از نرخ واقعی iبه آنها فروخته شده است، تصریح کرد: در این باره سازمان تعزیرات حکمی را مبنی بر پرداخت خسارت iبه خریداران این کشنده صادر کرده که هم‌اکنون نقض این حکم را از طریق دیوان عدالت اداری و دیگر مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل ادامه داد: iبه موازات این موضوع مذاکره با خریداران کشنده هوو ادامه دارد iبه‌گونه‌ای که تاکنون رضایت حدود ۵۰ درصد از خریداران جلب شده و مذاکره با باقی شکات نیز ادامه دارد.

یکه‌زارع با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۱۱ هزار نفر در تهران و تبریز در این شرکت مشغول iبه کارند، تصریح کرد: در این شرایط مسدود شدن حساب‌های بانکی iبه سبب پرونده سال ۱۳۸۵ منطقی نبوده و تنها سبب ایجاد مشکل در فرایند تولید آن هم در سال حمایت از تولید ملی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع گشایش حساب‌های بانکی شرکت در دست پیگیری است تا در زمینه پرداخت حقوق حدود ۱۱ هزار نفر پرسنل و دیگر iبها‌های مربوط iبه فرایند تولید دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احمد منصوری:

    با سلام حدود ۶ سال است که چند میلیون تومان پول من نزد شرکت ایران خودرو دیزل حبس شده است و شکایت اینجانب بی پاسخ بوده است .ایا تعزیرات هیچ گونه مسئولیتی در این قبال نداشته ؟ من باید به کجا مراجعه کنم ؟ایا این عدالت است؟چرا یک شرکت کلاه بردار پس از محکومیت باز هم مجاز به ادامه فعالیت میباشد ؟با وجود دزدیهای که ثابت شده. به جای اینکه به فکر مظلومان کشورهای دیگر و دنیا باشید اول به داد محرومان و مظلومان خود برسید و پشتیبانی از ظلم و شریک جرم شرکتهای دزد و کلاه بردار نشوید. خدا اه ما مسلمانان را شنیده و شما کافران را رسوا میکند چرا که وعده ی خدا و قران کریم این گونه است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.