حساب و کتاب های جالب همراه اول

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

همراه اولی ها در پاسخ به اعتراض زائران عنوان کردند که تعرفه با ۸۰ درصد تخفیف محاسبه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، نحوه محاسبه هزینه مکالمه برای حجاج دردسر ساز شده و اعتراض های فراوانی را به دنبال داشته است.
بر اساس این گزارش برای روشن شدن علت اعتراض ها نظر پاکزاد، مدیر کل رومینگ همراه اول را جویا شدیم و در این بررسی ها متوجه شدیم مشترکان بابت هر دقیقه مکالمه ۷۰۰ تومان پرداخت می کنند اما نحوه ی محاسبه این هزینه سوال برانگیز است.
اول اینکه هر دقیقه از لحظه گرفتن شماره آغاز می شود به این معنا که اتصال ارتباط و بعد از آن پاسخگویی به تماس در هزینه مکالمات محاسبه می شود.
ایراد دوم محاسبه شدن تعرفه به صورت دقیقه ای است، به طور مثال اگر زائر ۶۱ ثانیه با تلفن همراهش مکالمه کند ناچار است هزینه ۱۲۰ ثانیه را پرداخت کند که در جمع کل دقایق و هزینه پرداختی، اختلاف قابل توجهی وجود دارد.
پاکزاد در پاسخ به این سوال که آیا امکان حذف این ثانیه های اندک وجود دارد یا خیر گفت:‌ سیستم به صورت خودکار پایان هر ۶۰ ثانیه و ورود به ۶۰ ثانیه بعد را یک دقیقه محاسبه می کند.
پاکزاد همچنین گفت:‌ برابر قرارداد با اپراتورهای عربستان هزینه ای که از مشترکان دریافت می شود با اعمال ۸۰ درصد تخفیف محاسبه شده است. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.