حسن زاده: تصاویر مدنظر باشگاه سپاهان برعلیه بنگر را ندیدم / ما براساس ملاحظه فیلم بازی به دایی تذکر دادیم

۰۱م اسفند ،

رئیس کمیته انضباطی دربارهٔ اعلام باشگاه سپاهان برای شکایت از محسن بنگر به سبب حرکات نامناسبش گفت: باشگاه سپاهان هنوز شکایتی از بنگر نکرده است تا ما آن را بررسی کنیم.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: من تصاویر مربوط به صحنه مورد نظر باشگاه سپاهان را ندیدم و در حال حاضر نمی توانم اظهار نظر کنم، ضمن اینکه گزاری هم از این بازی به دست من نرسیده است.

حسن زاده دربارهٔ تذکر به دایی سرمربی راه آهن اظهار داشت: محسن ترکی گزارشی از بازی ننوشته بود ما براساس فیلم بازی به علی دایی تذکر دادیم.

رئیس کمیته انضباطی بیان داشت: بهتر این بود که ترکی بعد از پایان بازی بر علیه حرکات دایی گزارشی ارائه می داد. عسگری بعد از اینکه ما رأی این بازی را صادر کردیم یک شکوائیه بر علیه حرکات دایی به ما ارائه داد.

وی عنوان کرد: اگر ترکی از حرکات دایی در کنار زمین گزارشی به کمیته انضباطی ارائه می داد رأی محکمتری بر علیه دایی صادر می کردیم اما وی این طور عمل نکرد.

حسن زاده در خصوص تبعیض کمیته انضباطی بین رأی صادره برای احمدزاده و دایی گفت: کمیته داوران از احمدزاده شکایت کرده بود اما از دایی شکایتی نکرده بودند تا رأی محکمتری برای دایی صادر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با تماشای فیلم بازی به علی دایی تذکر دادیم ترکی شکایتی از دایی نکرده بود که انتظار رأی محکم تری از کمیته انضباطی داشت./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.