حسینی: اکنون نیازی به لودر نداریم، ما لیدر می‌خواهیم/ نعمت زاده کارنامه درخشانی دارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون صنایع با بیان اینکه نیازی به لودر نداریم، ما لیدر می‌خواهیم گفت: در حال حاضر دیگر زمان تجربه اندوزی و آزمون و شعار نیست و ما اکنون در حال حرکتیم، خطایی کوچک در تصمیم گیری‌ها تاوان سنگینی را به اعتماد مردم تحمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، “سید شریف حسینی” نماینده مردم اهواز در مجلس در موافقت از وزیر پیشنهادی صنعت و معدن و تجارت اظهار داشت: در ابتدا به عنوان نماینده مردم خوزستان مراتب گلایه خود را در عدم استفاده از نیروهای توانمند خوزستانی در دولت تدبیر و امید اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: از اظهارات وزیر پیشنهادی دفاع آقای دهقان متعجب هستم که چگونه در نام بردن از اقوام ایرانی نامی از مردم خوزستان به زبان نیاورد در حالی که هزاران شهید را به انقلاب هدیه داده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع افزود: از اظهارات بعضی از مخالفان آقای نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت متعجب ام که صحبت‌هایی را در صحن علنی مجلس مطرح کرده‌اند که نه تنها برای آقای نعمت زاده بلکه برای بعضی از دستگاه‌ها مشکل ایجاد کرده است.

وی افزود: سوال من این است که چگونه نعمت زاده با این همه پرونده که بعضی مدعی شده‌اند از سوی دستگاه‌های قضا تاکنون اظهار نشده و حتی آقای نجابت معاون وزیر دولت نهم و دهم تمامی صحبت‌های مخالفین روز قبل را رد و بقیه را تکذیب کرد و گفته بود که مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرند.

حسینی ادامه داد: یکی از افتخارات نعمت زاده مقاومت در برابر بسیاره خواهی سرمایه گذار کویتی بود و حتی در ارتباط با پتروشیمی کاویان باید به این مسئله اذعان داشت که در دولت احمدی نژاد مبلغ قرار داد کمتر شده بود ولی به این مسئله اشاره‌ای نداشت که قرار داد اولیه هم تناژش کمتر شده بود چرا بعضی برای مخالفت با یک شخص سفسطه می کنند.

وی ادامه داد:  این صحبت ها دشمن را از ما شاد می‌سازد، کابینه مذکور از اشخاصی ولایت مدار که بعد از کسب رای اعتماد در جهت اقتصادی شکوفا تر و فرهنگ غنی تر سیاست حکیمانه تر، توسعه ای فراگیر تر و مدیریت عادلانه تر گام برمی‌دارد تا بتوانند به یاری اقدس حماسه اقتصادی را هم محقق سازند.

وی افزود: در شرایط کنونی بازگرداندن اعتماد عمومی نسبت به مسئولان اجرایی کشور، آرامش به فضای اقتصادی ، فرهنگی کشور که در حال حاضر آشفتگی آن فقط به نفع سود جویان است از جمله مسائلی است که مد نظر است.

حسینی دربارهٔ اهمیت وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: این وزاتخانه به عنوان ستون‌های اصلی هر اقتصادی به حساب می‌آید و در این میان برای میل به اهداف نیازمند به دو عنصر مدیریت و برنامه هستیم که هر کدام از آن ها بدون یکدیگر محقق نمی‌شوند.

نماینده مردم خوزستان دربارهٔ سوابق اجرایی آقای نعمت زاده تصریح کرد: وزیر پیشنهادی وزارتخانه مذکور با کارنامه ای درخشان در عرصه اقتصادی و در حوزه‌های مختلف نشان داده که بهترین گزینه برای بازسازی نظام صنعتی و تجاری کشور است وی همچنین از جمله چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و به عنوان برند صنعت کشور ایران مطرح است.

عضو کمیسیون صنایع  با بیان اینکه نیازی به لودر نداریم ما لیدر می‌خواهیم در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر دیگر زمان تجربه اندوزی و آزمون و شعار نیست و ما اکنون در حال حرکت ایم و خطایی کوچک در تصمیم گیری‌ها  تاوان سنگینی را به اعتماد  مردم تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.