حسینی: مناظره سوم خطوط کلی را مشخص کرد

۱۹خردادماه،

سید مرتضی حسینی دربارهٔ روند کلی مناظره‌های تلویزیونی گفت:‌ مناظره‌ اول و دوم بسیار اقناع کننده نبود ولی مناظره سوم بهتر بود.

این نماینده مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: البته مناظره سوم هم صد در صد خوب نبود چون فرصت‌ها کم بود؛ هر بحث از بحث‌های سیاسی وقت طویلی می‌طلبد تا کسانی که مسوولیت داشتند بتوانند نسبت به دوران مسوولیت‌شان پاسخگو باشند و مردم به سوالاتی که از آقایان پرسیده می‌شود گوش کنند تا ببینند کسی که مسوولیتی بر عهده داشته خطا یا اشتباه کرده یا خوب عمل نکرده است.

حسینی ادامه داد: به این صورت مشخص می‌شد که هر کس چقدر نسبت به مسوولیت‌هایی که بر عهده داشته جوابگو است و اگر رییس جمهور شود چه روندی را در پیش می‌گیرد.

نماینده مردم قزوین خاطر نشان کرد: مناظره سوم نسبت به دو مناظره قبل بسیار بهتر بود و در مجموع خطوط کلی را مطرح کرد و به این پرسش که هرکس چه دیدگاهی دارد پاسخ داد.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس اضافه کرد: این مناظره مشخص کرد چه کسی اصلاح‌طلب است و چه کسی اصولگرا، چه کسی صاحب استقامت و پایداری است و چه کسی از ولایت و ارزش‌ها دفاع می‌کند و چه کسی مقابل اشخاصی که می‌خواهند این خط را منحرف کنند می‌ایستند.

او تاکید کرد: در مناظره سیاسی خطوط کلی مشخص شد و در مجموع سه مناظره تقریبا توانست مردم را آگاه کند که اصلح چه کسی است البته نه صد در صد ولی تقریبا خوب بود.

حسینی دربارهٔ رعایت اخلاق در مناظره‌ها هم گفت: در دو مناظره قبل مساله‌ای نبود که چیزی به وجود بیاورد اما در مناظره سوم نکاتی بود که باید بهتر از این عمل می‌شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.