حسین علیزاده به کافه خبر می‌آید / پرسش‌های خود را مطرح کنید

به گزارش خبرآنلاین، حسین علیزاده و پژمان حدادی (نوازنده تنبک) که از ۱۷ اردیبهشت تور کنسرت «آن و آن» را از اهواز شروع کرده و تاکنون در ۶ شهر روی صحنه رفته‌اند، سه شنبه مهمان خبرآنلاین می‌شوند.

تا کنون ۱۴ اجرای حسین علیزاده و پژمان حدادی در شهرهای اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری و آمل با استقبال گرم علاقمندان موسیقی اصیل ایرانی مواجه شده است که هفته آینده با کنسرت‌های گروه «آن و آن» در رودسر و سیاهکل پی گرفته می‌شود.

نقطه پایان تور کنسرت «آن و آن»، شهر تهران خواهد بود که در روزهای ۴ تا ۹ تیر، میزبان هنرنمایی حسین علیزاده و پژمان حدادی می‌شود.

حسین علیزاده در ۴۴ سال گذشته در عرصه‌های نوازندگی (تار و سه تار)، آهنگسازی، پژوهش، تدریس و… فعال بوده و آثار ماندگاری را خلق کرده است.

او تاکنون برای چهار فیلم «گبه»، «زشت و زیبا»، «آواز گنجشک‌ها» و «ملکه» برنده سیمرغ بلورین موسیقی متن فیلم جشنواره فجر و برای آلبوم‌های «فریاد»، «بی‌تو به سر نمی‌شود» و «به تماشای آب‌های سپید» نامزد جایزه جهانی «گرمی» در بخش «بهترین آلبوم سنتی جهان» شده‌است.

از میان دیگر آلبوم‌های این آهنگساز و نوازنده برجسته می‌توان به «ماه و مه»، «ساز خاموش»، «زمستان است»، «راز نو»، «شورانگیز» و «نی نوا» اشاره کرد که هرکدام نقطه عطفی در موسیقی کشور به شمار می‌آیند.

کاربران محترم خبرآنلاین می‌توانند زیر همین مطلب در بخش کامنت‌ها، پرسش‌های خود از حسین علیزاده و پژمان حدادی را مطرح کنند.
۵۷۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.