حسین پور: با ماندن در خانه به سلامتی خود و سایر هموطنانمان کمک کنیم

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از همه هموطنان خواهش می کنیم در این دو هفته با اجرایی شدن محدودیت ها همراهی کرده تا جلوی افزایش روز افزون قربانیان بیماری کرونا را بگیریم.

کمال حسین پور در گفت و گو با ایسنا، در پیامی ضمن دعوت از مردم برای همراهی در اجرای محدودیت های ابلاغی، بیان کرد: از همه مردم عزیز در هر نقطه ای از کشور درخواست دارم با رعایت پروتکل های بهداشتی همه دست به دست هم داده و به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه هر روز تعدادی از هموطنان خود را بر اثر این بیماری از دست می دهیم و آمار مبتلایان و فوت شدگان روز به روز در حال افزایش است. تنها راه غلبه بر این بیماری رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است. باید در گام اول از ابتلا به این بیماری و انتقال آن به سایر افراد جلوگیری کنیم.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از همه هموطنان خواهش دارم در این دو هفته با اجرایی شدن محدودیت ها همراهی کرده و از سفرهای غیر ضروری، دورهمی ها و نشست ها پرهیز کرده و ترددهای غیر ضروری را کنار بگذارند.

حسین پور در پایان تاکید کرد: در این دو هفته با ماندن در خانه می توانیم به سلامتی خود و سایر هموطنانمان کمک کرده و جلوی افزایش روز افزون قربانیان این بیماری را بگیریم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.